Servicedesk Specialista - IT Podpora L1 (Denní
Hledáš prostředí, kde bys mohl nastartovat svoji kariéru v IT? Dokážeš komunikovat po telefonu a informační technologie jsou tvůj svět? Nebojíš se výzev a práce v prostředí, které se neustále rozrůstá a modernizuje?
Pokud ano, máme pro tebe jedinečnou příležitost stát se členem našeho teamu ServiceDesk IT/OT na pozici „IT podpora 1. úrovně“. Přidejte se k nám a buďte součástí týmu, který pomáhá rozvíjet jedno z největších IT prostředí v České republice.
**Koho hledáme**:
- Někoho, kdo má všeobecný přehled o IT
- Někoho, kdo bude spolu s námi pracovat na nových postupech pro správný provoz SD
- Někoho, kdo se nebojí přinést své zkušenosti, protože nový pohled je u nás vítaný
- Někoho s dobrými komunikačními schopnostmi, tak aby uměl jasně a stručně popsat nejen požadavek či problém, ale napsat i dokument pro naší Knowledge base
- Někoho, kdo je zodpovědný, spolehlivý, samostatný a má proaktivní přístup k řešení požadavků a různých úkolů
- Někoho, kdo má schopnost řešit stresové situace a umí multitasking
- Někoho, kdo zvládá time management a je zvyklý dotahovat věci do konce
**Co budeš dělat**:
- Request Fulfillment Management - Přijímat/zadávat požadavky, poskytovat uživatelskou podporu první úrovně - základní uživatelská asistence
- Incident Management - Přijímat/zadávat a řešit běžné nebo závažné incidenty
- Posouvat požadavky na vyšší úroveň podpory
- Aktivně komunikovat s uživateli, technickými týmy řešitelů a dodavateli služeb
- Pracovat s dohledovými nástroji, které sledují stav IT infrastruktury
- Vytvářet a udržovat dokumentaci v Knowledge Base
- Provádět základní činnosti, např. kontroly neuzavřených požadavků pro dodržení SLA, kontroly kvality požadavků a jiné
**Druh práce**:
- Pracovní poměr, na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Nástup možný od 1. 10. 2024, nebo dle domluvy
**Co tě u nás čeká**:
- Smluvní mzda
- Směnný provoz 8/5 (denní)
- Dovolená 6 týdnů
- Jízdní výhody ČD, IN-Karta, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
- Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
- Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
- Karta MultiSport
- Po šesti měsících příspěvek na penzijní spoření / dlouhodobý investiční produkt
- Zázemí velké státní organizace, přátelský a pohodový tým
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Servicedesk Specialista - IT Podpora L1 (Denní: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Servicedesk Specialista - IT Podpora L1 (Denní?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Správa železnic, státní organizace.