Service Manager
**Na čem konkrétně budeš pracovat?**:
Na čem konkrétně budeš pracovat?
Není toho málo, ale to je na té práci právě to zábavné.
**Péče o svěřeného zákazníka**
- Komunikace se supportními týmy na straně zákazníka i subdodavatelů
- Zastřešující role pro koordinaci major incidentů a primární eskalační kontakt
- Pravidelné schůzky, reporting
- Sledování a pravidelné vyhodnocování úrovně služeb u zákazníka
- V případě porušení SLA zdokumentování, přezkoumání, informování vedení, komunikace se zákazníkem o přijatých nápravných opatřeních
**Rozvoj** - Návrh a design nových služeb, zejména Managed Services
**Jaké k tomu budeš potřebovat předchozí zkušenosti?**:
Pracoval/a jsi jako Service Manager, případně jiný relevantní ITSM procesní manažer, nebo máš zkušenosti z obchodu v oblasti IT služeb.
Máš rád/a MS Excel a bez přehledného seznamu v tabulce si ani nenaplánuješ dovolenou (nee, žertuju, stačí když s Excelem umíš základní operace a pár nejdůležitějších funkcí)
Máš radost z učení se novým věcem a rád/a se seznamuješ s novými technologiemi
Víš, co je ISO20000 (a kdyby ne, tak si to prosím aspoň vygoogluj), a vlastníš certifikaci ITIL minimálně v úrovni Foundation
Netrvám na tom, ale kdybys splňoval/a ještě následující požadavky, tak by to byla pecka:
Máš zkušenost s IS Helios Green, CA ServiceDeskem a CMDB systémy,
Umíš používat i vytvořit kontingenční tabulku,
Máš zkušenosti s designem služeb - Managed Services je u nás teď ohromně trendy a byl/a bys za hvězdu,
Máš zkušenosti s tvorbou katalogu služeb.
A poslední bod: umíš anglicky (vím, že už to je dneska standard, ale u nás budeš angličtinu potřebovat minimálně na úrovni B1 v psané i mluvené formě)
**Kdo mezi nás dobře zapadne?**:
Jsi komunikativní, máš obchodní dovednosti a ekonomické myšlení, dokážeš se orientovat na zákazníka, vnímat jeho potřeby, budovat dlouhodobé obchodní vztahy a dokážeš identifikovat obchodní příležitost.
Máš schopnost rychlého pochopení různých informačních systémů a struktur dat v nich uložených.
Jsi proaktivní a vnitřně motivovaný/á.
Přicházíš s kreativním řešením problémů.
Jsi samostatný/á, ale nebojíš se zeptat.
**Co ti ANECT nabízí?**:
- ZAJÍMAVOU PRÁCI - práci s moderními technologiemi pro top hráče na trhu především z enterprise světa
- PRACOVNÍ POMŮCKY - telefon a notebook
- ROZVOJ - placené certifikace, technická i soft-skillová školení, účast na zajímavých konferencích
- SKVĚLOU, NEFORMÁLNÍ, KULTURU - přátelské prostředí ANECTu plné profíků, kteří táhnou za jeden provaz a tykají si u toho:
- )
- FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBU a HOME OFFICE
- Možnost PRACOVAT 4 DNY V TÝDNU = volné pátky za 90% mzdy
- 30 DNŮ PLACENÉHO VOLNA - 5 týdnů dovolené, 5 whatever days
- DALŠÍ SKVĚLÉ BENEFITY - stravenkový paušál, penzijní nebo životní připojistění, hezké kanceláře, občerstvení na pracovišti, MultiSport kartu
Pokud jsi to dočetl/a až sem, tak mám asi tvoji pozornost
Těším se na setkání,
Blanka
- Blanka Nováková
Director of Operations ServicesVšichni si se mnou potykali už na pohovoru a líbilo se mi, že se mnou jednali jako rovný s rovným, i když jsem byl měsíc po střední škole a nebrali mě jen jako nějakého nezkušeného juniora. Myslím, že většina technické sekce jsou mezi sebou docela kamarádi.
- Vojtěch Jurčík, System Administrator
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Service Manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Service Manager?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ANECT.