Service Desk Analyst with Polish @ WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.

Polsko

  • 6 months - 2 years of experience in a service desk or technical support role.
  • Polish on at least B2 level
  • English on at least B2 level
  • Strong troubleshooting skills in Windows, macOS, and Linux environments.
  • Knowledge of networking fundamentals (DNS, DHCP, VPN, TCP/IP).
  • Experience with Active Directory, Office 365, and remote desktop tools.
  • Familiarity with ITIL framework and ITSM tools (e.g., ServiceNow, Jira, Remedy).
  • Excellent verbal and written communication skills.
  • Strong customer service orientation and problem-solving mindset.
  • Ability to work independently and manage multiple priorities.
  • Working hours: Monday till Friday 7.00 am – 5.00 pm - including 1h break
  • Remote or Hybrid – from Gdańsk, 2 days from home and 3 days from the office or remote.
,[] Requirements: service desk, support, Windows, macOS, Linux, Active Directory, Office 365, ITIL, ITSM Additionally: Sport subscription, Private healthcare, Free coffee, Startup atmosphere, Modern office, No dress code, Free snacks.

Kategorie

support

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.
    Lokalita: Práce v Polsku
    Odvětví práce: support
    Pracovní pozice: Service Desk Analyst with Polish @ WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.
    Směnnost práce fulltime - 40 hours per week
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 12. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Service Desk Analyst with Polish @ WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Service Desk Analyst with Polish @ WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.?

Práce je nabízena v lokalitě Remote, Gdańsk.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o..

0.1056