💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Service Desk Analyst with Czech, English and Polish
Do you want to work for the global IT department? Are you interested in dynamically developing IT technologies? Do you like meeting people from different countries and cultures?
The position requires you to be the single point of contact for users for all IT related issues, to ensure that all incidents and requests follow group processes and are logged in Service Desk system. You will have to minimize the impact of IT incidents by resolving first time where possible. Other responsibilities include:
Managing the Service Desk queue in a professional and consistent manner that ensures user incidents, requests and queries are dealt with efficiently
Maintaining a high level of customer awareness and focus by communicating regularly with other Service Desk team members and IT teams
Escalating incidents and / or requests to the Service Desk Team Leader or Country Operations Manager when required
Jaké jsou benefity?
Extensive trainings (technical and soft skills)
4 weeks of vacation
Meal vouchers, multisport card, language courses
Mobile phone with company tariff
And much more
Hledáme
- A good knowledge of Windows 10
- Oracle
- Active Directory
- Microsoft applications (including Office and Outlook/Exchange)
- desktop and laptop hardware
- software deployment technologies
- antivirus
- remo
- Very good language skills English
- Czech and Polish C1 another language is an advantage (German
- Italian
- Dutch
- French)
- Česky - domluvit se
- Anglicky - domluvit se
- Úroveň: Junior
- SŠ Vzdělání
Výhodou
- Experience in a similar position is an advantage. ITIL support and delivery processes are an advantage
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Service Desk Analyst with Czech, English and Polish: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Service Desk Analyst with Czech, English and Polish?
Práce je nabízena v lokalitě Kadaň.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč / měsíc .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kabel 1 informační technologie s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Service Desk Analyst with Czech, English and Polish ve městě Kadaň?
Pošlete svůj životopis firmě Kabel 1 informační technologie s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Kadaň - IT
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Kadaň - IT