Seniorní Manager účetnictví
**Člověk v tísni, o.p.s.** je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci a rovněž projekty aktivně řešící problematiku změny klimatu.
Působíme ve více než 37 zemích světa včetně ČR a v současné době pro nás pracuje více než 3000 zaměstnanců.
Naše centrální účetní oddělení aktuálně rozšiřuje svůj tým o **seniorního managera účetnictví.**
**Kdo jsme?**
Jsme tým 40 kolegů, rozdělených do menších skupin: nákupy, příjmy, banky, pokladny, zásoby, majetek, daně, provoz, zahraniční cesty, ve kterých zpracováváme veškeré účetní dokumenty z realizovaných aktivit v České republice. Úzce spolupracujeme při nastavování páteřních procesů s kolegy z ekonomického, logistického či mzdového týmu.
Naše práce není rozhodně nudná či jednotvárná. Umíme a stále se učíme zpracovat a proúčtovat nejrůznější běžné i netradiční případy, podle toho, jaké projekty kolegové právě realizují, či kde pomáhají.
**Ohlasy z organizace**:
V organizaci Člověk v tísni má dle Zaměstnaneckého průzkumu spokojenosti z roku 2023 95 % zaměstnanců*kyň rádo atmosféru ve svém týmu. Nejspíš to souvisí i s tím, že se k nim nadřízení chovají férově a s respektem, tak to vnímá až 97 % z nich.
Přečtěte si více názorů o tom, jak se pracuje v Člověku v tísni na Atmoskop.cz - platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.
**Koho hledáme?**
Hledáme hlavně manažerku*a, kterou*ého baví práce s lidmi, účetnictví, analýza a logika, procesy či zpracování dat; případně vývoj a zlepšování našeho skvělého ERP systému Microsoft Dynamics NA.
**Co nabízíme?**:
**Nástup**: ihned, případně dle dohody
**Místo pracoviště**: Praha 2
**Úvazek**: 0,8 - 1, dle domluvy
**Pracovní smlouva**: na dobu neurčitou
**Plat**: 50 000 až 55 000 Kč hrubého při plném úvazku (dle zkušeností)
**Čeká na Vás různorodá činnost**:
**Tvoření**:
- podílení se na nastavování pravidel, tvorbě a úpravě procesů v dynamickém prostředí organizace;
- zodpovědnost za svěřené celky / projekty.
**Spolupráce**:
- s hlavní účetní na organizaci a metodickém vedení týmu;
- na účetní závěrce společnosti, dohled nad inventarizací závazků a pohledávek u vybraných účtů; kontrola správnosti;
- se statutárním auditem a daňovými poradci;
- na technickém vývoji ERP systému Microsoft Dynamics NAV.
**Účtování**:
- běžných a mimořádných účetních operací.
**Jak si Vás představujeme?***:Zkušenosti**: účetní praxe, znalost problematiky DPH; zkušenost s vedením týmu výhodou.
**Znalosti**: dobrá znalost podvojného účetnictví, obecný přehled v daňové oblasti; velmi dobrá znalost práce na PC (zejména Excel, Outlook, Word); znalost ERPho systému Microsoft Dynamics NAV výhodou.
**Vlastnosti**: analytické schopnosti a logické myšlení; organizační schopnosti, důslednost.
**Otevřenost k osobnímu a profesnímu rozvoji**: chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti; otevřenost k účetním specifikům organizace se širokým záběrem rozmanitých účetních případů z celého světa, zejména s ohledem na zahraniční pobočky.
**Jazykové dovednosti**: výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem) a komunikativní úroveň anglického jazyka.
**Komunikace a týmová spolupráce**: dobrá schopnost komunikace, schopnost vysvětlovat a předávat informace srozumitelně.
**A co nabízíme my Vám?**:
- **Přátelské prostředí a skvělý tým**: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci, zajišťujeme podporu a vedení v náročnějších úkolech.
- **Flexibilní pracovní dobu**:kombinujeme přítomnost v kanceláři (3 dny) s prací z domova (2 dny), což umožňuje lépe skloubit osobní a pracovní život.
- **Prostor pro růst**: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme odborná školení, jazykové vzdělávání, kurzy zaměřené na soft skills a psychologickou podporu.
- **Lokalita mimo korporátní bloky**: naše centrála se nachází v příjemném prostředí Vinohrad, kousek od Náměstí Míru a I. P. Pavlova.
- **Štědrý balíček volna**:25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení, 3 dny na samostudium (pro každého).
- **Další benefity pro Vás i Vaši rodinu**:mobilní telefon plus výhodný tarif i pro rodinné příslušníky, firemní školku v přízemí budovy, samofinancovanou Multisportku a možnost brát svého čtyřnohého mazlíčka do práce.
**Zaujala Vás naše nabídka?** Budeme se těšit na váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopise
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Seniorní Manager účetnictví: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Seniorní Manager účetnictví?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Člověk v tísni.