Pro konzultantskou společnost hledám zkušeného člověka, který zvládá kompletní účetní agendu vč. kontrolních hlášení a uzávěrek. Společnost sídlí v centru Prahy a rozšiřuje svůj tým.
Zpracování účetnictví českých i zahraničních klientů (vše dle české legislativy)
Komunikace s příslušnými úřady a s klienty
Budete zodpovědni za přípravu roční účetní závěrky a přípravu podkladů pro podání daňových přiznání ve spolupráci s daňovým oddělením
Příprava podkladů pro pravidelný měsíční reporting pro klienty
Budete mít možnost podílet se na řešení složitějších účetních případů ve spolupráci s manažerkou týmu
Požadujeme
Několikaletá praxe v oboru kompletního zpracování účetní agendy
Znalost účetních a daňových předpisů a související legislativy
Znalost práce s MS Office (Word, Excel)
Znalost práce v SW Helios – není podmínka
Angličtina psaná i hovorová - pro komunikaci s klienty
Nabízíme
5 týdnů dovolené
3 dny sick days
Jazykové kurzy přímo na pracovišti
Stravenky
Občerstvení na pracovišti
Systém cafeterie
Flexibilní pracovní doba
Možnost dalšího vzdělávání
Multisport karta
Možnost využití home office 1 den v týdnu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.