Senior Associate Service Quality Specialist
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: VŠ Bakalářské
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP na vozíku (bezbariérový přístup)OZP s maximálně 2. stupněm invalidityZdravé osoby
Nabízené výhody k volnému místu:
- Podnikové stravování (Poukázky na stravování + benefity café (Edenred), )
- Dovolená navíc (týden dovolené navíc, Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma)
- Jiné výhody (kompenz.mzdy v době nemoci až 21 dnů, 3 Sick days ročně, nadstandard.zdrav.péče )Nabízená mzda: 50 000 Kč/měsíc
kontakt: Marie Bílková, e-mail:
Key Roles and Responsibilities:
" Monitor and analyze service delivery metrics and customer feedback to assess the quality of service provided.
" Conduct detailed analysis of service processes, identifying areas for improvement and recommending process enhancements to enhance service quality and efficiency.
" Collaborate with cross-functional teams, including customer service, operations, and process improvement, to drive the implementation of quality initiatives and best practices.
" Perform root cause analysis on service issues and customer complaints, and develop corrective action plans to address identified issues.
" Develop and maintain quality standards and guidelines for service delivery, ensuring alignment with customer expectations and industry best practices.
" Conduct regular quality audits and assessments to evaluate compliance with service quality standards and regulatory requirements.
" Provide training and guidance to service teams on quality standards, procedures, and customer service best practices.
" Close the loop with clients on Sad surveys received and derive an action plan.
Knowledge, Skills and Attributes:
" Good analytical and problem-solving skills, with the ability to analyze data, identify trends, and provide actionable insights.
" Knowledge of quality analysis methodologies, such as root cause analysis, process mapping, and statistical analysis.
" Familiarity with customer service principles, best practices, and quality management frameworks.
" Good communication and interpersonal skills, with the ability to effectively communicate findings and recommendations to stakeholders at all levels.
" Proficiency in using customer feedback and quality management software tools to collect, analyze, and interpret service data.
" Strong attention to detail and the ability to maintain accuracy while working with large volumes of data.
" Proficient in using Microsoft Office applications, such as Excel, PowerPoint, and Word.
" Strong organisational and time management skills, with the ability to manage multiple priorities and meet deadlines.
Academic Qualifications and Certifications:
" Bachelors degree in a relevant field
" Six Sigma yellow belt
" Quality control tools
" ITIL foundation
Required Experience:
" Basic experience as a Quality Analyst or in a similar quality assurance role, preferably in the industry related to the organisations products or services.
" Basic experience in driving continuous improvement initiatives and implementing corrective and preventive actions.
zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Poukázky na stravování + benefity café (Edenred)
Kompenzace mzdy v době nemoci až 21 dnů ročně
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Senior Associate Service Quality Specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Senior Associate Service Quality Specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy NTT Europe GDC s.r.o..