Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Senior Assistance Coordinator
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
Nabízená mzda: 35 000 Kč/měsíc
Kontakt: Humlová Šárka, e-mail:
Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu.
Hlavní odpovědnosti:
• Zpracovávat veškerou příchozí nebo odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, lékařskými a technickými poskytovateli, agenty, zákazníky a dalšími pobočkami Euro-Center.
• Registrovat veškerou komunikaci a provádět kroky potřebné k poskytování asistence (Globo, Outlook, Genesys - telefonní systém a další)
• Zaznamenávat a upravovat rezervace na požadované služby v případě potřeby, do povoleného finančního limitu.
• Adekvátně koordinovat všechna logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
• Spolupracovat s týmem zdravotníků podle eskalačního procesu Euro-Centra
•
Mít dobré znalosti o všech produktech a být schopen rychle a efektivně zkontrolovat podmínky pojištění vyžadované pro daný případ.
•
Pro probíhající případ je důležité porozumět dostupné síti poskytovatelů a identifikovat preferované poskytovatele v různých zemích.
•
Dodržovat pokyny pojišťoven a Service Level Agreements (SLA) podle předpisů Euro-Center a pokynů GDPR.
•
Úzce spolupracovat se zkušenějšímu kolegy (senior coordinator, team leader)
•
Na žádost vedení AC a EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra
Požadavky:
•
Pokročilá (C1) angličtina - to je náš vnitropodnikový jazyk
•
Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou
•
Empatie vůči zákazníkům
•
Organizační schopnosti, multitasking a efektivní time management
Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana).
Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam.
Dokument je platný dnem vydání
•
Flexibilní a rychlé myšlení, schopnost zachování klidu ve stresových situacích
•
Schopnost analyzovat situaci a najít řešení
•
Být připraven se učit a dodržovat dané postupy a pravidla
•
Časová flexibilita (práce na směny 24/7) - možnost 40% pracovní doby práce z HOME OFFICE
Co nabízíme:
•
Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
•
Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
•
Velmi zajímavá a různorodá práce
•
Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
•
Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
•
Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
•
Možnost Home Office
•
Flexibilní plánování směn, možné i zkrácené úvazky
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete svůj životopis včetně časové dostupnosti na pohovor a možný termín nástupu.
Mapa umístění pracoviště:
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Euro-Center Prague s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Senior Assistance Coordinator Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 18. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Senior Assistance Coordinator: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Senior Assistance Coordinator?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Euro-Center Prague s.r.o..