Sekretářka
Informace
Do advokátní kanceláře v centru Brna hledáme administrativní pracovnici/sekretářku na výpomoc na 10-12 hodin týdně s možností časového přizpůsobení pracovní doby, nejlépe osobu studující vysokou školu, přičemž obor není podstatný.
- nástup pokud možno ihned
Co od vás očekáváme
- studující osobu VŠ jakéhokoli oboru
- dobrá znalost práce s PC (Word, Excel, psaní všemi deseti výhodou)
- spolehlivost, samostatnost, ochota a komunikativnost
- docházka do zaměstnání alespoň 1-2x týdně na 10-12 hodin (na časech směn je možné se domluvit)
Co vám nabízíme
- práci formou dlouhodobé brigády na půl roku až rok (v případě zájmu a dobré spolupráce i déle)
- náplní práce je třídění pracovních materiálu, třídění a zápis pošty, výpomoc při psaní pracovních dokumentů,..
- možnost přizpůsobit pracovní dobu dle požadavku studující
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Sekretářka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sekretářka?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Kristiánová Zuzana, JUDr..