💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Sekretář/ka – referent/ka podatelny (doba určitá)

Praha hl.m.


• zajišťování administrativních a organizačních úkonů v rámci odboru

• podávání informací občanům při vyřizování jejich záležitostí

• vedení evidencí, zajišťování spisové služby a skartačního řízení

• zajišťování pokladních služeb pro potřeby odboru

• plnění úkolů hospodáře/hospodářky odboru (např. evidence docházky, zajišťování kancelářského zařízení a vybavení, inventarizace)


Nabídka: • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)

• pracovní poměr na dobu určitou, do dobu mateřské/rodičovské dovolené

• předpokládaný nástup: únor 2025

• pružná pracovní doba

• 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna

• pracoviště v centru Prahy

• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring

• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením

• příspěvek na bydlení

• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Písemné nabídky se strukturovaným profesním životopisem v českém jazyce prosím zašlete nejpozději do 22. listopadu 2024 na adresu . Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo na dobu určitou– sekretář/ka-referent/ka/ZDR/VM48/24/Z


Požadavky: • vzdělání střední s maturitní zkouškou

• zkušenosti v oblasti administrativní podpory

• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, MS Excel, internet), schopnost pracovat s elektronickou spisovou službou a aplikacemi a programy ve svěřených agendách

• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu

• dobré organizační schopnosti

• schopnost samostatné i týmové práce

• přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup

Výhodou

• praxe ve veřejné správě

• zkušenosti s elektronickou spisovou službou (nejlépe GINIS)

• zkušenosti s prováděním inventarizace drobného majetku



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Sekretář/ka – referent/ka podatelny (doba určitá)
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 14. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent/ka správy parkování a kontroly vstupu
Praha - Institut klinické a experimentální medicíny
Account manager - Turbodmychadla
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
DevOps Engineer
Praha - DHL Information Services
Technický operátor - Seřizovač
Praha - 45 000 Kč - 50 000 Kč
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
IT Solutions Consultant SAP BW/BI
Praha - DHL Information Services
Poradce pro aktivní správu majetku
Praha - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Disponent námořních přeprav-Praha západ
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Software Architect 🚀
Praha - ITIS Holding a.s.
Procurement Manager
Praha - British American Tobacco
Klientsky/a poradca/poradkyňa - pobočka Liptovský Mikuláš
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Sekretář/ka – referent/ka podatelny (doba určitá): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sekretář/ka – referent/ka podatelny (doba určitá)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Sekretář/ka – referent/ka podatelny (doba určitá) ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.