Sekretář/ka – referent/ka podatelny - doba určitá

Praha hl.m.


• administrativní a organizační úkony v rámci odboru

• podávání informací občanům

• vedení evidencí smluv, podání, stížností a petic

• zajišťování pokladních služeb pro potřeby odboru

• plnění úkolů hospodáře/hospodářky odboru (evidence docházky, zajišťování kancelářského zařízení a vybavení, vedení karet evidence svěřeného materiálu zaměstnancům, inventarizace drobného majetku)


Nabídka: • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)

• pracovní poměr zaměstnance/zaměstnankyně na dobu určitou, po dobu mateřské/rodičovské dovolené

• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna

• pracoviště v centru Prahy

• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring

• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením

• příspěvek na bydlení

• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Nabídky se strukturovaným životopisem prosím zasílejte nejpozději do 16. ledna 2025 na e-mail nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h.

Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo na dobu určitou– sekretář/sekretářka – referent/referentka podatelny/ZDR/VM1/25/K




Požadavky: • SŠ s maturitní zkouškou

• zkušenosti v oblasti administrativní podpory

• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, MS Excel, internet), schopnost pracovat s elektronickou spisovou službou a aplikacemi a programy ve svěřených agendách

• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu

• dobré organizační schopnosti

• schopnost samostatné i týmové práce

• přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup

Výhodou

• praxe ve veřejné správě

• zkušenosti s elektronickou spisovou službou (nejlépe GINIS)

• zkušenosti s prováděním inventarizace drobného majetku



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Sekretář/ka – referent/ka podatelny - doba určitá
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 8. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
KLIENTSKÝ PORADCE ŠUMPERK
Praha - Generali Česká pojišťovna
UX/UI Designer
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Disponent námořních přeprav/Ocean Freight, Praha-západ
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Technik (m/ž) - 47 000 Kč/měsíc
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 47 000 Kč/měsíc
Arborista / stromolezec
Praha - 25 190 Kč - 50 000 Kč
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Account Manager - Game+ Team
Praha - Omnicom Media Group
Asistent - Praha východ
Praha - 30 000 Kč - 40 000 Kč
Disponenti námořních přeprav - Praha a okolí
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Web Designer
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 90 000 Kč/měsíc
Customer Services Supervisor
Praha - 70 000 Kč - 78 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Sekretář/ka – referent/ka podatelny - doba určitá: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sekretář/ka – referent/ka podatelny - doba určitá?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Sekretář/ka – referent/ka podatelny - doba určitá ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1275