Sekretář/ka – referent/ka podatelny - doba určitá
• administrativní a organizační úkony v rámci odboru
• podávání informací občanům
• vedení evidencí smluv, podání, stížností a petic
• zajišťování pokladních služeb pro potřeby odboru
• plnění úkolů hospodáře/hospodářky odboru (evidence docházky, zajišťování kancelářského zařízení a vybavení, vedení karet evidence svěřeného materiálu zaměstnancům, inventarizace drobného majetku)
Nabídka: • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• pracovní poměr zaměstnance/zaměstnankyně na dobu určitou, po dobu mateřské/rodičovské dovolené
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• příspěvek na bydlení
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Nabídky se strukturovaným životopisem prosím zasílejte nejpozději do 16. ledna 2025 na e-mail nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h.
Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo na dobu určitou– sekretář/sekretářka – referent/referentka podatelny/ZDR/VM1/25/K
Požadavky: • SŠ s maturitní zkouškou
• zkušenosti v oblasti administrativní podpory
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Word, MS Excel, internet), schopnost pracovat s elektronickou spisovou službou a aplikacemi a programy ve svěřených agendách
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
• dobré organizační schopnosti
• schopnost samostatné i týmové práce
• přesnost, spolehlivost a zodpovědný přístup
Výhodou
• praxe ve veřejné správě
• zkušenosti s elektronickou spisovou službou (nejlépe GINIS)
• zkušenosti s prováděním inventarizace drobného majetku
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Sekretář/ka – referent/ka podatelny - doba určitá: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sekretář/ka – referent/ka podatelny - doba určitá?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..