SAP Konzultant Poltina
SAP KONZULTANT | POLŠTINA
- Lokalita- Třebíč- Obor- IT - Vývoj softwaru- Druh pozice- Plný úvazek- Mzda- 30 000 - 50 000 Kč- Práce z domu- Flexibilní pracovní doba- Zveřejněno- před 19 hodinami- Kontaktní osoba- Malinská Alice- Referenční číslo- 6-16-406197Popis pozice
Umíš pracovat v programu SAP?
Ovládáš polštinu a nemáš problém v ní komunikovat?
Baví tě komunikace a práce s lidmi?
Nabízíme ti pozici SAP KONZULTANT a k tomu home office.
Co ty na to?
Tvým úkolem bude:
- analyzovat potřeby klientů a navrhovat efektivní SAP řešení
- implementovat, konfigurovat a testovat SAP moduly
- poskytovat podporu a školení uživatelů
- spolupracovat s týmem v rámci projektů a zajistit jejich úspěšné dokončení
- monitorovat a aktualizovat SAP dle potřeb
Požadavky
- Polština na úrovni bezproblémové komunikace se zákazníky na denní bázi
- znalost prostředí SAPu (nezáleží na modulu)
- základní znalost výrobního prostředí
- řidičský průkaz sk. B
- schopnost pracovat samostatně a řešit problémy
- analytické myšlení
- ochota příležitostně cestovat po ČR i do zahraničí
Benefity
- 5 týdnů dovolené + 3 dny sick days
- roční prémie, výkonnostní prémie
- flexibilní pracovní doba (možnost pravidelného home office)
- roční příspěvek 10 000 Kč na služby z oblasti zdraví, kultury, sportu, rekreace a vzdělávání
- firemní PC, mobil a ostatní vybavení nezbytné k výkonu práce
- zvýhodněné zaměstnanecké tarify
- smlouva na dobu neurčitou po půl roce
- Další informace
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce SAP Konzultant Poltina: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce SAP Konzultant Poltina?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.