SALES OFFICER - SPECIALISTA/KA PRO FIREMNÍ CENTRUM (PLZEŇ)
Popis pozice
Do našeho týmu na firemním centru v Plzni, kde naši poradci poskytují komplexní služby a servis, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialisty/ky pro firemní bankovnictví. Hledáme pečlivého a zodpovědného člověka, jehož úlohou bude zejména každodenní komunikace a spolupráce s obchodníky a jejich administrativní podpora v jednotlivých obchodních případech.
Čemu se u nás budete věnovat?
* Budete pravou rukou firemním poradcům, kterým pomůžete s administrativou i obchodem.
* Budete provádět kontrolu plnění smluvních podmínek klientů.
* Vaším dalším úkolem bude příprava a kompletování smluvní dokumentace úvěrových i neúvěrových produktů. Zodpovědnost budete mít také za administraci čerpání úvěrů.
* Pomůžete také s nastavováním parametrů produktů v systémech a obstaráte další činnosti související se správou klientského portfolia.
* V případě zájmu stávajícího klienta představíte a nabídnete další bankovní produkty a služby na míru (karty, účty, elektronické bankovnictví…).
Pozice vám sedne, pokud:
* Baví vás administrativa a kontakt s lidmi – vstřícnost a přizpůsobivost jsou vaše charakteristické rysy.
* Studium jste zakončil/a minimálně úspěšným složením maturitní zkoušky – uvítáme zejména znalosti z obchodní, bankovní, ekonomické či podnikatelské oblasti.
* K práci přistupujete proaktivně, máte chuť uspět jako jednotlivec, ale úspěch týmu je pro vás neméně důležitý.
* Zadané úkoly plníte samostatně, precizně a v termínu.
* Orientujete se na zákazníka a jeho spokojenost je pro vás na prvním místě.
* Jste zdatným uživatelem MS Office.
* Výhodu získáte, pokud máte základní znalost anglického jazyka a přehled v oblasti bankovních produktů.
* Hodit se vám bude i znalost podvojného účetnictví a finančních analýz.
Na co se můžete těšit?
* Perspektivní a zodpovědnou práci v prostředí stabilní mezinárodní banky, která získala ocenění nejlepší a klientsky nejpřívětivější banka v ČR.
* Sehraný tým, který Vám stejnou měrou oplatí Vaši práci a podporu.
* Zdravé mezilidské vztahy, otevřená komunikace a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují.
* Možnost seberealizace a profesního růstu – kariérní posuny jsou u nás častější než jinde
* Příjemné pracovní prostředí v Plzni.
* Benefity na míru – stravenky, týden dovolené navíc, flexi days, příspěvky na pojištění, výhodný úrok na hypotéku, anebo třeba cafeterii – systém, kde si sám/sama navolíte benefity, na které chcete čerpat finanční dotaci.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce SALES OFFICER - SPECIALISTA/KA PRO FIREMNÍ CENTRUM (PLZEŇ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce SALES OFFICER - SPECIALISTA/KA PRO FIREMNÍ CENTRUM (PLZEŇ)?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Raiffeisenbank.