SALES OFFICER - SPECIALISTA/KA PRO FIREMNÍ CENTRUM (PLZEŇ)
Do našeho týmu na firemním centru v Plzni, kde naši poradci poskytují komplexní služby a servis, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialisty/ky pro firemní bankovnictví. Hledáme pečlivého a zodpovědného člověka, jehož úlohou bude zejména každodenní komunikace a spolupráce s obchodníky a jejich administrativní podpora v jednotlivých obchodních případech.Čemu se u nás budete věnovat? * Budete pravou rukou firemním poradcům, kterým pomůžete s administrativou i obchodem. * Budete provádět kontrolu plnění smluvních podmínek klientů. * Vaším dalším úkolem bude příprava a kompletování smluvní dokumentace úvěrových i neúvěrových produktů. Zodpovědnost budete mít také za administraci čerpání úvěrů. * Pomůžete také s nastavováním parametrů produktů v systémech a obstaráte další činnosti související se správou klientského portfolia. * V případě zájmu stávajícího klienta představíte a nabídnete další bankovní produkty a služby na míru (karty, účty, elektronické bankovnictví…).Pozice vám sedne, pokud: * Baví vás administrativa a kontakt s lidmi – vstřícnost a přizpůsobivost jsou vaše charakteristické rysy. * Studium jste zakončil/a minimálně úspěšným složením maturitní zkoušky – uvítáme zejména znalosti z obchodní, bankovní, ekonomické či podnikatelské oblasti. * K práci přistupujete proaktivně, máte chuť uspět jako jednotlivec, ale úspěch týmu je pro vás neméně důležitý. * Zadané úkoly plníte samostatně, precizně a v termínu. * Orientujete se na zákazníka a jeho spokojenost je pro vás na prvním místě. * Jste zdatným uživatelem MS Office. * Výhodu získáte, pokud máte základní znalost anglického jazyka a přehled v oblasti bankovních produktů. * Hodit se vám bude i znalost podvojného účetnictví a finančních analýz.Na co se můžete těšit? * Perspektivní a zodpovědnou práci v prostředí stabilní mezinárodní banky, která získala ocenění nejlepší a klientsky nejpřívětivější banka v ČR. * Sehraný tým, který Vám stejnou měrou oplatí Vaši práci a podporu. * Zdravé mezilidské vztahy, otevřená komunikace a důvěra – to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují. * Možnost seberealizace a profesního růstu – kariérní posuny jsou u nás častější než jinde * Příjemné pracovní prostředí v Plzni. * Benefity na míru – stravenky, týden dovolené navíc, flexi days, příspěvky na pojištění, výhodný úrok na hypotéku, anebo třeba cafeterii – systém, kde si sám/sama navolíte benefity, na které chcete čerpat finanční dotaci.
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce SALES OFFICER - SPECIALISTA/KA PRO FIREMNÍ CENTRUM (PLZEŇ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce SALES OFFICER - SPECIALISTA/KA PRO FIREMNÍ CENTRUM (PLZEŇ)?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Raiffeisenbank.