Sales & Event Specialist
O nás
Jsme přímí realizátoři teambuildingových, zážitkových a rozvojových programů a na trhu působíme téměř 15 let.
Vyvíjíme, vlastníme a provozujeme herní platformu TerraHunt pro organizaci GPS a virtuálních akcí.
Náš širší tým tvoří desítky instruktorů, umělců, lektorů a sportovních profesionálů.
Sídlo a kanceláře máme v Brně, fyzické firemní akce organizujeme po celém Česku, Slovensku a blízkém zahraničí.
Online programy z virtuálního studia a vzdáleně spouštěné Treasure Hunty organizujeme po celém světě.
Organizujeme cca 300 firemních akcí ročně a chceme růst.
Náplň práce:
Obchod
Zpracování poptávek, tvorba nabídek a smluv, cenotvorba.
Aktivní vyhledávání obchodních příležitostí – firmy, hotely, agentury a další potenciální partneři a klienti.
Komunikace a udržování dlouhodobých vztahů se současnými klienty.
Event management
Budete plánovat, pořádat a realizovat firemní akce a teambuidingy
Aktivní manažerská i instruktorská činnost.
Marketingové aktivity
Ve spolupráci s kolegy správa webu, emailové kampaně a networking
Kreativní a produkční činnost
Možnost se podílet na tvorbě nových programů, revize a úpravy stávajících.
Administrativa
Administrativní práce v kanceláři.
Co od Vás očekáváme:
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Systematická práce, schopnost se soustředit na krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé cíle.
Výbornou znalost českého a anglického jazyka.
Zkušenosti v oblasti B2B obchodu nebo event managementu.
Flexibilitu a ochotu cestovat.
Řidičský průkaz skupiny B, vlastní auto výhodou.
Znalost práce s PC a počítačovými programy (Google Workspaces, Libre Office, Google Meet, Zoom, MS Teams), shopnost se naučit práci s podnikový systémy (CRM, Task Management System, TerraHunt), znalost práce se sociálními sítěmi (LinkedIn, Facebook, Instagram).
- Kreativitu a nadšení pro nové projekty.
- Práce vyžaduje každodenní přítomnost v kanceláři nebo na akcích. Proces organizace firemní akce vyžaduje permanentní komunikaci s ostatními členy obchodního a produkčního týmu. Nejedná se o práci, kterou by šlo vykonávat vzdáleně z domova.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Neformální prostředí kolegů z kanceláře i produkčního týmu.
- Práci, při které se stoprocentně nebudete nudit.
- Jasné kompetence a vysokou míru zodpovědnosti.
- Pracovní úvazek HPP nebo DPP - preferujeme celý úvazek
- Firemní telefon, možnost zapůjčení auta, kuchyňka s občerstvením.
- Možnost účasti na rozvojových kurzech, kterými si budete zvyšovat kvalifikaci.
- Mzdové ohodnocení dle praxe a dovedností (nástupní plat cca 35 000 - 45 000 CZK) - upřesníme si na případném pohovoru.
Benefity
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Sales & Event Specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sales & Event Specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Z-AGENCY s.r.o..