Sales & Administration Coordinator
Sales & Administration Coordinator
Pro našeho klienta, přední českou nanotechnologickou společnost, která dodává na mezinárodní trh inovativní produkty a technologie v oblastech od ochrany proti padělkům, nanostrukturované optiky a 3D tisku, až po lékařské aplikace, hledáme vhodného kandidáta na pozici Sales & Administration Coordinator.
Pozice koordinátora přispívá k efektivitě celého provozu. Úzce spolupracuje s oddělením prodeje, marketingu, výzkumu, vývoje, výroby a logistiky. Zároveň napřímo komunikuje se zákazníky a obchodními partnery.
Náplň práce:
- Zajištění výjimečného zákaznického servisu: jako první bod kontaktu pro naše klienty a partnery
- Administrativní podpora vedení: efektivní správa agendy, organizace schůzek a koordinace mezi odděleními
- Podpora sales a marketingového týmu: pomáhat s administrativními úkoly, přípravou materiálů a organizací akcí, včetně občasných pracovních cest
- Zajištění plynulého chodu kanceláře: včetně správy dokumentů a databází
- Nejen zkušenosti, ale především chuť učit se a rozvíjet se v oblasti zákaznického servisu a administrativy
- Plynulou angličtinu pro komunikaci s mezinárodními klienty a partnery
Požadujeme:
- Samostatného rozhodovatele s orientací na zákazníka: schopnost prioritizovat a organizovat práci s důrazem na vynikající zákaznický servis
- Týmového hráče pro podporu vedení a oddělení: spolupráce s vedením společnosti, sales a marketing týmem
- Pečlivého administrátora: přesnost a důslednost v administrativních úkolech, zajistit, aby nic nebylo přehlédnuto
- Komunikativního a pozitivního člena týmu: silné komunikační dovednosti a schopnost šířit pozitivní atmosféru
- Flexibilního a adaptabilního profesionála: schopnost přizpůsobit se rychle měnícím se požadavkům a ochota k občasnému cestování za pracovními úkoly
- Otevřenou mysl a chuť se učit: ochota přijímat nové výzvy a nutná plynulá znalost angličtiny pro efektivní komunikaci v mezinárodním prostředí
- Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- Tým zkušených kolegů, kteří jsou špičkami v oboru
- Práci na HPP, plný úvazek
- Roční bonus
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- Možnost občasné práce z domova po zaškolení
- Příspěvek na stravování
- Notebook, mobil
- Vzdělávací programy na míru
- Přátelskou firemní kulturu
- Možnost profesního růstu
- Nástup co nejdříve
- Místo výkonu práce: Husinec – Řež
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Benefity
- Bonusy a prémie
- Mobilní telefon
- Notebook
- Pružná pracovní doba
- Stravenky
- Dovolená navíc
- Sick days
- Možnost home office
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Sales & Administration Coordinator: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sales & Administration Coordinator?
Práce je nabízena v lokalitě Husinec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..