Sales & Administration Coordinator
Pro našeho klienta, přední českou nanotechnologickou společnost, která dodává na mezinárodní trh inovativní produkty a technologie v oblastech od ochrany proti padělkům, nanostrukturované optiky a 3D tisku, až po lékařské aplikace, hledáme vhodného kandidáta na pozici Sales & Administration Coordinator.Pozice koordinátora přispívá k efektivitě celého provozu. Úzce spolupracuje s oddělením prodeje, marketingu, výzkumu, vývoje, výroby a logistiky. Zároveň napřímo komunikuje se zákazníky a obchodními partnery.Náplň práce: * Zajištění výjimečného zákaznického servisu: jako první bod kontaktu pro naše klienty a partnery * Administrativní podpora vedení: efektivní správa agendy, organizace schůzek a koordinace mezi odděleními * Podpora sales a marketingového týmu: pomáhat s administrativními úkoly, přípravou materiálů a organizací akcí, včetně občasných pracovních cest * Zajištění plynulého chodu kanceláře: včetně správy dokumentů a databází * Nejen zkušenosti, ale především chuť učit se a rozvíjet se v oblasti zákaznického servisu a administrativy * Plynulou angličtinu pro komunikaci s mezinárodními klienty a partneryPožadujeme: * Samostatného rozhodovatele s orientací na zákazníka: schopnost prioritizovat a organizovat práci s důrazem na vynikající zákaznický servis * Týmového hráče pro podporu vedení a oddělení: spolupráce s vedením společnosti, sales a marketing týmem * Pečlivého administrátora: přesnost a důslednost v administrativních úkolech, zajistit, aby nic nebylo přehlédnuto * Komunikativního a pozitivního člena týmu: silné komunikační dovednosti a schopnost šířit pozitivní atmosféru * Flexibilního a adaptabilního profesionála: schopnost přizpůsobit se rychle měnícím se požadavkům a ochota k občasnému cestování za pracovními úkoly * Otevřenou mysl a chuť se učit: ochota přijímat nové výzvy a nutná plynulá znalost angličtiny pro efektivní komunikaci v mezinárodním prostředí * Řidičský průkaz skupiny B--strong--Nabízíme:--/strong-- * Tým zkušených kolegů, kteří jsou špičkami v oboru * Práci na HPP, plný úvazek * Roční bonus * Flexibilní pracovní dobu * 5 týdnů dovolené * 3 dny sick days * Možnost občasné práce z domova po zaškolení * Příspěvek na stravování * Notebook, mobil * Vzdělávací programy na míru * Přátelskou firemní kulturu * Možnost profesního růstu * Nástup co nejdříve * Místo výkonu práce: Husinec – ŘežPokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.--strong--Benefity--/strong-- * Bonusy/prémie * Mobilní telefon * Notebook * Flexibilní začátek/konec pracovní doby * Stravenky/příspěvek na stravování * Dovolená 5 týdnů * Vzdělávací kurzy, školení * Zdravotní volno/sickdays * Možnost občasné práce z domovaPožadujeme:Angličtina - Středně pokročiláVzdělání:SŠ s maturitouTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Sales & Administration Coordinator: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sales & Administration Coordinator?
Práce je nabízena v lokalitě Husinec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..