💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Sales & Administration Coordinator

Husinec



Nabídka:

Požadavky: Pro našeho klienta, přední českou nanotechnologickou společnost, která dodává na mezinárodní trh inovativní produkty a technologie v oblastech od ochrany proti padělkům, nanostrukturované optiky a 3D tisku, až po lékařské aplikace, hledáme vhodného kandidáta na pozici Sales & Administration Coordinator.

Pozice koordinátora přispívá k efektivitě celého provozu. Úzce spolupracuje s oddělením prodeje, marketingu, výzkumu, vývoje, výroby a logistiky. Zároveň napřímo komunikuje se zákazníky a obchodními partnery.

Náplň práce:

* Zajištění výjimečného zákaznického servisu: jako první bod kontaktu pro naše klienty a partnery

* Administrativní podpora vedení: efektivní správa agendy, organizace schůzek a koordinace mezi odděleními

* Podpora sales a marketingového týmu: pomáhat s administrativními úkoly, přípravou materiálů a organizací akcí, včetně občasných pracovních cest

* Zajištění plynulého chodu kanceláře: včetně správy dokumentů a databází

* Nejen zkušenosti, ale především chuť učit se a rozvíjet se v oblasti zákaznického servisu a administrativy

* Plynulou angličtinu pro komunikaci s mezinárodními klienty a partnery

Požadujeme:

* Samostatného rozhodovatele s orientací na zákazníka: schopnost prioritizovat a organizovat práci s důrazem na vynikající zákaznický servis

* Týmového hráče pro podporu vedení a oddělení: spolupráce s vedením společnosti, sales a marketing týmem

* Pečlivého administrátora: přesnost a důslednost v administrativních úkolech, zajistit, aby nic nebylo přehlédnuto

* Komunikativního a pozitivního člena týmu: silné komunikační dovednosti a schopnost šířit pozitivní atmosféru

* Flexibilního a adaptabilního profesionála: schopnost přizpůsobit se rychle měnícím se požadavkům a ochota k občasnému cestování za pracovními úkoly

* Otevřenou mysl a chuť se učit: ochota přijímat nové výzvy a nutná plynulá znalost angličtiny pro efektivní komunikaci v mezinárodním prostředí

* Řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

* Tým zkušených kolegů, kteří jsou špičkami v oboru

* Práci na HPP, plný úvazek

* Roční bonus

* Flexibilní pracovní dobu

* 5 týdnů dovolené

* 3 dny sick days

* Možnost občasné práce z domova po zaškolení

* Příspěvek na stravování

* Notebook, mobil

* Vzdělávací programy na míru

* Přátelskou firemní kulturu

* Možnost profesního růstu

* Nástup co nejdříve

* Místo výkonu práce: Husinec – Řež

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Detaily o pracovním místě:
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Lokalita: Husinec
Pracovní pozice: Sales & Administration Coordinator
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 40000 - 50000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 2. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
OFFICE COORDINATOR
Praha - Grafton Recruitment
SALES & EVENT COORDINATOR
Praha - Grafton Recruitment
Sales & event coordinator
Praha - Grafton Recruitment s.r.o.
Sales and operations support
Praha - Mgr. Lucia Leškovská
Partner Sales Representative
- Praha 4 - Novicom, s.r.o.
TALENTOVANÝ OBCHODNÍK/OBCHODNICE
Praha - Generali Česká pojišťovna
Application Support Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Service Desk Analyst with Italian
Praha - DHL Information Services
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Android Developer
Praha - Digiteq Automotive
OBCHODNÍK S LIDSKOU TVÁŘÍ - Most
Praha - Generali Česká pojišťovna
Obchodní manažer pro SW systémy
Praha - Asseco Solutions, a. s.
QA Engineer
Praha - AIS Servis
Junior Web Analytik
Praha - Publicis Groupe CZ
Senior Digital Specialist
Praha - Publicis Groupe CZ
TALENTOVANÝ OBCHODNÍK/OBCHODNICE
Praha - Generali Česká pojišťovna
BI ANALYST - ESIF
Praha - Raiffeisenbank
Software Architect
Praha - ITIS Holding a.s.
LEADER se zdravým rozumem 2.0
Praha - Generali Česká pojišťovna
Bankéř/ka na pobočku na metru Hůrka
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Sales & Administration Coordinator: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sales & Administration Coordinator?

Práce je nabízena v lokalitě Husinec.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40000 - 50000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Sales & Administration Coordinator ve městě Husinec? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. ještě dnes.