Jsme moderní a dynamická společnost zaměřená na poskytování komplexních služeb v oblasti AML compliance, licencování kryptoměnových projektů, účetnictví a daňového poradenství. Naším cílem je podporovat naše klienty v růstu jejich podnikání, zajistit soulad s evropskými regulacemi a poskytnout profesionální servis na míru.
Náplň práce:
Administrativní a právní zastupování společnosti.
Koordinace formálních a administrativních procesů na základě smlouvy o výkonu funkce jednatele (dohoda o výkonu funkce statutárního orgánu).
Vedení korespondence se státními orgány a obchodními partnery (v rámci přidělených pravomocí).
Zastupování společnosti u státních orgánů (dle potřeby).
Účast na přípravě interních pravidel a postupů společnosti.
Zajištění dodržování právních požadavků souvisejících s činností společnosti.
Koordinace spolupráce s externími konzultanty (právníky, účetními, daňovými poradci).
Co od Vás očekáváme:
Občanství České republiky nebo Slovenska.
Vysokoškolské vzdělání (nezáleží na oboru).
Bezúhonnost (uchazeč nesmí mít záznam v trestním rejstříku).
Zkušenosti na podobné pozici jsou vítány, ale nejsou podmínkou.
Co Vám můžeme nabídnout:
Časová náročnost: 10 až 20 hodin týdně (flexibilní pracovní doba, možnost práce na dálku)
Případné cestovní náklady jsou plně hrazeny (pravděpodobnost služebních cest je minimální).
Stabilní příjem a dlouhodobou spolupráci.
Profesionální podporu a minimální administrativní zátěž.