Referenty/ky Oddělení stavebního úřadu I a II Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
- Počet pracovních míst: 2
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (5 týdnů dovolené, 5 dní plac. zdr. volna, 3 dny plac. rehab. volna) - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - textový editor (Word) (MS Office)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B (s aktivní praxí výhodou) - Nabízená mzda: 26 680 Kč/měsíc
Charakteristika vykonávané činnosti:
- výkon státní správy na úseku stavebního řádu,
- umísťování a povolování staveb
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vzdělání a praxe dle § 30a stavebního zákona (minimálně střední vzdělání s maturitou v oboru stavebnictví)
- znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi
- zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou
- reprezentativní a profesionální vystupování
- výborné komunikační schopnosti
Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče
b) datum a místo narození uchazeče
c) státní příslušnost uchazeče
d) místo trvalého pobytu uchazeče
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství; je-li uchazeč cizím státním příslušníkem, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady a údaje:
a) strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
b) motivační dopis
c) čestné prohlášení o bezúhonnosti*
d) prostou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě absolvování vysokoškolského studia v zahraničním studijním programu rovněž prostou kopii tzv. nostrifikace, tj. osvědčení o uznání zahraničního vzdělání) **
e) telefonický a e-mailový kontakt
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě.
Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 28.01.2025 osobně na podatelnu magistrátu - na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 15.30 hod.; rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka - personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem "neotvírat" a číslem a názvem výběrového řízení.
Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 28.01.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice: ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny (adresa e-podatelny: ), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení. Přílohy musí být autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Formulář přihlášky do výběrového řízení a formulář čestného prohlášení o bezúhonnosti jsou k dispozici na oficiálních webových stránkách statutárního města Pardubice v sekci Město - Kariéra - Výběrové řízení:
https://pardubice.eu/vyberove-rizeni
Přihlášky doručené (v případě doručení poštou podané) po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení magistrátu, tel.: nebo Bc. Veronika Pospíšilová, personální oddělení magistrátu, tel.: .
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referenty/ky Oddělení stavebního úřadu I a II Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referenty/ky Oddělení stavebního úřadu I a II Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 26 680 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Pardubice.