💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

referentka Oddělení výkonu daní I

Ústí nad Labem

Charakteristika činnosti:

  • provádění daňové kontrolní činnosti se zaměřením na DPH a DPPO a silniční daň u velkých daňových subjektů
  • zodpovědnost za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů),
  • vedení jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení,
  • vedení části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní,
  • provádění vyhledávací činnost v terénu,
  • podílení se na zpracovávání analýz a statistik se zaměřením na vyhledávání rizik,
  • vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.


 

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
  • základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
  • znalost účetnictví výhodou,
  • analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
  • schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,
  • aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.


 

Co Vám nabízíme

  • místem výkonu služby je Ústí nad Labem (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7)
  • platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky,
  • předpokládaný den nástupu: 1.1.2025,
  • pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsažení služebního místa na dobu určitou, zástup za rodičovskou dovolenou),
  • možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou,
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
  • motivační ohodnocení,
  • pružná pracovní doba,
  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice,
  • příspěvek na stravování,
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP,
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
  • letní tábor pro děti zaměstnanců,
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program.


 

Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 29.11.2024 na e-mail: Petra.S********@********* do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400428 (PP)

 

nebo na adresu:

VŘ 400428 (PP)

Specializovaný finanční úřad

nábř. Kpt. Jaroše 1000/7

170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Petra Šlechtová, telefon: 475 252 480.

Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:

Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)

Požadavky


  • Minimální vzdělání: Bakalářské

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generální finanční ředitelství
Lokalita: Ústí nad Labem
Pracovní pozice: referentka Oddělení výkonu daní I
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 34600-48400 Kč
Nabídka přidána: 13. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent oddělení Finančního odboru Hospodářsko správního (m, ž)
Ústí nad Labem - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, Územní pracoviště Ústí nad Labem
Probační úředník Teplice (ž/m)
Teplice - Probační a mediační služba
cenový referent oddělení Hospodařšení s majetkem v účetnictví
Ústí nad Labem - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, Územní pracoviště Ústí nad Labem
Policista/ka - NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 110.000 Kč
Ústí nad Labem - Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje
LABORANT/LABORANTKA
Ústí nad Labem - Grafton Recruitment | 26 000 Kč - 29 000 Kč
ZÁKAZNICKÝ SERVIS | NUTNOST POLŠTINY
Ústí nad Labem - Grafton Recruitment | 35 000 Kč - 37 000 Kč
Operátor výroby | Řezací linka
Ústí nad Labem - Grafton Recruitment | 28 800 Kč
Počítání zboží -140 - 200Kč/hod - možnost volby směn
Ústí nad Labem - DANTEM Česká republika a.s. | 140 Kč - 200 Kč
Konstruktér / projektant
Ústí nad Labem - 50 000 Kč - 70 000 Kč
BUSINESS DEVELOPMENT SPECIALISTA | R&D
Ústí nad Labem - Grafton Recruitment | 50 000 Kč - 70 000 Kč
Operátor svařovací linky
Ústí nad Labem - Grafton Recruitment | 28 800 Kč
ELEKTRIKÁŘ | ÚSTÍ NAD LABEM
Ústí nad Labem - Grafton Recruitment | 28 000 Kč - 38 000 Kč
Koordinátor/ka doučování (práce z 99 % na homeoffice)
Ústí nad Labem - Vzdělávací centrum Doučse, z.s. | 135 Kč - 135 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Referentka Oddělení výkonu daní I: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referentka Oddělení výkonu daní I?

Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Labem.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 34600-48400 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici referentka Oddělení výkonu daní I ve městě Ústí nad Labem? Pošlete svůj životopis firmě Generální finanční ředitelství ještě dnes.