Referent zákaznického servisu (AJ+NJ) - HOME OFFICE!
Máte aktivní AJ a NJ (min. B2) a zkušenosti z administrativy, ideálně v zákaznickém servisu? Znalost SAP výhodou. Stabilní práce, pěkná mzda 13x ročně, možnost home office až 4 dny v týdnu, možnost zkráceného úvazku, 5 týdnů dovolené. Vhodné i pro juniory! CO BUDETE DĚLAT?Řešit zákaznické objednávky, plány dodávek a případné reklamaceSpravovat zákaznická data v SAPuAktualizovat procesní dokumentaciPodílet se na analýze a zlepšování stávajících procesůSpolupracovat napříč oddělenímiPožadujeme:Min. SŠ vzděláníAJ a NJ na komunikativní úrovni (denní komunikace s kolegy a zákazníky v zahraničí)Znalost práce v SAPZkušenosti ze zák. servisu, podpory prodeje či logistiky výhodouNabízíme:Práci v moderním pracovním prostředí (nové kanceláře, relax room, vybavená kuchyňka)Zajímavou mzdu dle praxe s každoročním navýšenímJedna mzda ročně navíc5 týdnů dovolenéFlexibilní pracovní dobuPo zaškolení možnost home office až 4 dny v týdnuKafeterie (500 Kč/měsíc), stravenkyOdborné a jazykové vzděláváníMožnost kariérně růstMísto výkonu práce: Třebíč / home officeVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Zkrácený úvazek, Plný úvazek
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent zákaznického servisu (AJ+NJ) - HOME OFFICE!: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent zákaznického servisu (AJ+NJ) - HOME OFFICE!?
Práce je nabízena v lokalitě Horní Police.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy NOVÝ START, personální agentura s.r.o..