REFERENT V ODDĚLENÍ SPRÁVY REGISTRŮ
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Nabízená mzda: 21 530 - 30 920 Kč/měsíc
Informace k podávání žádostí:
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 22. dubna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu
- do datové schránky ID 4hun2cu,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj, na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 320694 - referent
v Oddělení správy registrů – Opava“.
Formulář žádosti je přílohou oznámení zveřejněného na výše uvedených stránkách.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se můžete zúčastnit pokud:
a) jste státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
b) dosáhl jste věku 18 let],
c) jste plně svéprávný,
d) jste bezúhonný,
e) dosáhl jste vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. středního vzdělání s maturitní zkouškou,
f) máte potřebnou zdravotní způsobilost,
g) máte potřebnou znalost českého jazyka, nejste-li státním občanem České republiky;
Další povinné přílohy
• strukturovaný profesní životopis (nepřiložení životopisu je důvodem pro vyřazení žádosti)
• motivační dopis
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
Předpokládaným měsícem nástupu na služební místo je 1. červen 2025.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu do 8. platové třídy.
Týdenní služební doba činí 40 hodin.
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu
- zajištění provozu informační služby – poskytování základních informací o daňovém řízení
- zabezpečení spisové služby a evidence písemností
- výběr a evidování hotovostních plateb v daňové pokladně
- obsluha telefonní ústředny
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 21 530 Kč do 30 920 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 092 Kč do 4 638 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 2 150 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Generální finanční ředitelství Lokalita: Opava Pracovní pozice: REFERENT V ODDĚLENÍ SPRÁVY REGISTRŮ Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 21 530 - 30 920 Kč/měsíc Nabídka přidána: 12. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce REFERENT V ODDĚLENÍ SPRÁVY REGISTRŮ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce REFERENT V ODDĚLENÍ SPRÁVY REGISTRŮ?
Práce je nabízena v lokalitě Opava.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 21 530 - 30 920 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.