Referent v oddělení odvolání a správní agendy Brno
O nás
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Náplň práce:
- vedení a projednávání správního řízení na úseku nepojistných sociálních dávek, zejména řízení o odvolání, řízení o obnově a novém řízení, řízení o stížnostech a přezkumné řízení, a v těchto řízeních provádění veškerých procesních úkonů a rozhodování o všech procesních otázkách, včetně meritorního rozhodování;
- rozhodování o prominutí podmínky trvalého pobytu;
- odpovědnost za správné posouzení jednotlivých případů;
- příprava podkladů a stanovisek pro jednání před soudy, které přezkoumávají pravomocná rozhodnutí vydaná ministerstvem;
- vykonávání činností vyžadujících individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, vykonávané v omezených časových nebo prostorových podmínkách, spočívající v soustavném přímém osobním styku s občany v mimořádně tíživé nebo neočekávané sociální situaci nárokujícími nepojistné sociální dávky, pravidelné provádění konzultační a poradenské činnosti ve směru k občanům, jakož i podávání přímých odpovědí a informací účastníkům řízení a ostatním osobám;
- provádění sociálního/místního šetření v přirozeném sociálním prostředí fyzických osob;
- zajišťování a provádění kontrolní činnosti na úseku nepojistných sociálních dávek;
- evidence a vyhodnocování agendy oddělení pro interní či externí statistické účely;
- výkon technicko - administrativních prací spojených s chodem oddělení, mimo jiné činností spojených s poštou, podatelnou a výpravnou, spisovou službou, kontrola materiálů a podkladů oddělení určených pro vypravení po formální stránce;
- zajišťování správy a evidence řízené dokumentace oddělení; vyřizování a ukládání jednotlivých písemností podle spisového a skartačního řádu; vedení průběžné spisové dokumentace v jednotně uspořádaných spisech a na předepsaných tiskopisech, a rejstříků správního řízení; odpovědnost za příruční spisovnu, kterou vede zaměstnanec ke své agendě; zajišťování archivace spisů oddělení.
Co od Vás očekáváme:
- státní občanství České republiky, státní občanství jiného členského státu Evropské unie nebo státní občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- dosažení věku 18 let
- ukončené VŠ vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
- trestní bezúhonnost
- plná svéprávnost
- zdravotní způsobilost
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
Co Vám můžeme nabídnout:
- pružná služební doba;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- peněžitý příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
- další vzdělávání státních zaměstnanců;
- možnost umístění dítěte do dětské skupiny (pouze Praha);
- zaměstnanecké benefity z fondu kulturních a sociálních potřeb.
?JEDNÁ SE O SLUŽEBNÍ MÍSTO. POKUD VÁS NABÍDKA ZAUJALA, VÍCE INFORMACÍ NAJDETE NA ELEKTRONICKÉ ÚŘEDNÍ DESCE MPSV - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ NA SLUŽEBNÍ MÍSTA - MINISTERSKÝ RADA V ODDĚLENÍ ODVOLÁNÍ A SPRÁVNÍ AGENDY BRNO (SM 921 019)
Benefity
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent v oddělení odvolání a správní agendy Brno: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent v oddělení odvolání a správní agendy Brno?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 27.370 – 41.940 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Ministerstvo práce a sociálních věcí.