referent - technický pracovník oddělení provozu budov odboru správního a vnitřních věcí
Koho hledáme?
Máte zkušenosti se zajišťováním údržby a správy kancelářských budov?
Co u nás budete dělat?
Čeká Vás perspektivní zaměstnání zahrnující:
- průběžné sledování technického stavu úřadoven a jiných určených budov
- provádění běžných oprav a údržby na určených budovách, zajišťování pravidelných revizí a předepsaných kontrol
- provádění revizí drobných elektrospotřebičů
- provádění nebo zajišťování servisních prací
- provádění úklidu a zimní údržby v okolí určených budov
- vedení souvisejících evidencí a administrativních činností
Co nabízíme:
- zajímavou práci s možností osobního rozvoje a dalšího vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
- zvýhodněné mobilní volání
- příspěvek na stravu ve výši 110 Kč za odpracovaný den v případě splnění nároku na stravenku dle příslušných právních norem
- příspěvek na penzijní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
Co od Vás budeme potřebovat?
- SŠ vzdělání technického směru (výhodou odborná způsobilost dle §6 NV č. 194/2022 Sb. (bývalá elektro vyhláška č. 50/1978 Sb.)
- minimálně 2 roky praxe v oboru
- základní znalost práce na PC
- manuální zručnost, samostatnost, flexibilitu, pečlivost a smysl pro zodpovědnost
- občanskou a morální bezúhonnost
- základní znalost práce na PC
- dobrý zdravotní stav
- řidičské oprávnění skupiny „B“
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám přihlášku!
Přihlášku najdete zde:
Volná pracovní místa - Šum https://www.sumperk.cz/cs/sprava-mesta/volna-pracovni-mista/perk
Náležitosti přihlášky: (www.sumperk.cz)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
- informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( dále jen „GDPR“)
K přihlášce doložte:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních
- výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk
Jedná se o pracovní poměry na dobu neurčitou, 8. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nař. vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v platném znění . Nástup od 1.1.2025 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1, Šumperk, k rukám tajemnicí Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 30.11.2024. Informace k pozici podá vedoucí odboru správního a vnitřních věcí, Ing. Petra Štefečková, nám. Míru 1, Šumperk, tel. 583 388 603.
Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSV
Benefity
- Pružná pracovní doba - příspěvek na stravu ve výši 110 Kč, příspěvek na penzijní pojištění
- Dovolená 5 týdnů - 5 dnů indispozičního volna, Benefit na volnočasové aktivity ve výši 3 500 Kč
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent - technický pracovník oddělení provozu budov odboru správního a vnitřních věcí: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent - technický pracovník oddělení provozu budov odboru správního a vnitřních věcí?
Práce je nabízena v lokalitě Šumperk.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Šumperk.