Referent správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností

Olomouc

Ředitel Krajského úřadu Olomouckého kraje vyhlašuje v ý b ě r o v é    ř í z e n í dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů na místo: referent správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností (pracovní poměr na dobu neurčitou)

charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik

místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ
  • obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou
  • znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou
  • praxe ve veřejné správě: výhodou
  • praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou
  • další požadované dovednosti
    • uživatelská znalost PC (MS Office)
    • ŘP sk. B
    • samostatnost
    • komunikativnost
    • smysl pro týmovou práci
    • schopnost analyticky a koncepčně myslet



Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: referent správních činností oddělení správních činností na Odboru majetkovém, právním a správních činností Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:

Krajský úřad Olomouckého kraje

Personální útvar

Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc

nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 12. 2024 do 12:00 hodin.

kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Peter Garláthy

telefon: 585 508 534, email: **********@*********

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.  

Termín nástupu: dle dohody, nejdříve 1. 1. 2025

Předpoklady:

  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost


Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:

  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.


Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, *********@*********), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Ing. Lubomír Baláš, v. r.

ředitel KÚOK

Požadavky


  • Minimální vzdělání: Vyšší odborné

Detaily o pracovním místě:
Firma: Olomoucký kraj
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Referent správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 12. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    12 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Prodavač/ka, Přerov - Lipnická
Přerov - Kaufland Česká republika v.o.s.
Hledáme posilu do týmu na noční směny do Olomouce 220 Kč/hod
Olomouc - Randstad HR Solutions s.r.o. | 180 Kč - 220 Kč
Vydělávejte až 4 000 Kč/den jako kurýr/ka foodora!
Olomouc - Delivery Hero Czech Republic s.r.o. | 3 500 Kč - 4 000 Kč
Skladník Picker
Olomouc - 24 000 Kč - 30 000 Kč
Obsluha stánku s trdelníky a kávou - až 150 Kč/hod!
Olomouc - 21 Consult Group s.r.o. | 120 Kč - 150 Kč
Pracovník svozu odpadu
Olomouc - 25 000 Kč - 27 000 Kč
Technik elektroinstalací
Olomouc - 43 000 Kč - 46 000 Kč
Prodavač/ka v Olomouci
Olomouc - 22 200 Kč - 24 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Referent správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Olomoucký kraj ještě dnes.
0.5813