Referent společné státní správy a samosprávy Policejní prezidium ČR
O nás
Ředitelství majetkové správy PP ČR, odbor veřejných zakázek – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu: Praha 6, Bubenečská 20
- pracovní poměr na dobu určitou, smlouva na 1 rok s možností prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
Náplň práce:
- zadávání veřejných zakázek dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, od přípravy zadávacích dokumentů přes realizaci zadávacího řízení a přípravu smlouvy až po evidenci a ukončení řízení včetně souvisejících jednání s členy komisí a dodavatelů
- práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
- práce s PC, práce v síti INTRANET
- práce v národním elektronickém nástroji (NEN) a ve věstníku veřejných zakázek (VVZ)
Co od Vás očekáváme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání, v případě bakalářského stupně se odečítají roky praxe
- uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení
- spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- vysoké pracovní nasazení
- komunikační schopnosti
- organizační schopnosti, schopnost pracovat individuálně i v týmu
- čistý trestní rejstřík
- státní občanství ČR
Výhodou
- praxe v oblasti veřejných zakázek
- znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
- anglický jazyk
- řidičské oprávnění skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
Platové podmínky a další benefity
- platová třída 13 se mzdou 29.410,- Kč – 43.370,- Kč (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek 2.200,- Kč
- osobní ohodnocení: po zapracování, dle zkušeností od 2.000,- Kč
- možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, dovolená)
- řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
Další informace
- pevná pracovní doba pondělí + čtvrtek 7:30 – 16:15 hodin, pátek 7:30 – 15:00 hodin
- termín pro zaslání životopisu: do 30. 11. 2024
- možnost nástupu: 15. 12. 2024 (či dohodou)
- součástí přijímacího řízení je osobní pohovor, jehož součástí bude test z praktické znalosti WORD – úprava textu, EXCEL – zhotovení tabulky včetně základních vzorců.
- pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu Odpovědět na inzerát předmětem „referent společné státní správy a samosprávy“.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího I. oddělení veřejných zakázek, tel. číslo: kontakt uvedený v inzerci www.jenprace.cz .
Odpovědět na inzerát 5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent společné státní správy a samosprávy Policejní prezidium ČR: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent společné státní správy a samosprávy Policejní prezidium ČR?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 29.410 – 43.370 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Policejní prezidium České republiky.