Referent/referentka správy majetku
O nás
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici referent/referentka správy majetku v odboru hospodaření s majetkem.
Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP v rubrice Volná místa a kariéra na MHMP https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BUY9ZPI%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BUY9ZPI/UD_vyberove-rizeni_HOM_referent_spravy-majetku_1243_VR161-24.pdf
Náplň práce:
- agenda prodeje, pronájmu a výpůjček pozemků ve vlastnictví hl. města Prahy
- příprava majetkoprávního vypořádávání pozemků zastavěných komunikacemi a dalšími stavbami hl. m. Prahy
- vedení evidence nebytových prostorů a pozemků a jejich využívání
- provádění místních šetření v oblasti nebytových prostorů a pozemků
- vyřizování stížností, protestů, petic, oznámení a podnětů občanů
- zajišťování správy pozemků ve vlastnictví hl. města Prahy
- kontrolní činnost
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání Bc./VOŠ
- znalost problematiky hospodaření s obecním majetkem vč. jeho komerčního využití
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook, internet)
- dobré komunikační schopnosti a dovednosti, dobrá úroveň písemného projevu
- pečlivost
- výhodou znalost zákona o hlavním městě Praze a zákona o svobodném přístupu k informacím
Co Vám můžeme nabídnout:
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 23. září 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
Benefity
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na ubytování
- Příspěvek na vzdělávání
- Firemní školka
Odpovědět na inzerát 9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/referentka správy majetku: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka správy majetku?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HLAVNÍ MĚSTO PRAHA.