Referent/referentka Správních Agend a Informací
Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 2. října 2024 v souladu s - 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice
**referent/referentka správních agend a informací**
v odboru služeb Magistrátu hlavního města Prahy
Sjednaný druh práce: referent/referentka správních agend a informací
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 8, struktura platu: základní plat v 8. PT
(20.130 Kč až 29.520 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
29.520 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
**Stručná náplň práce**
- provádění vidimace a legalizace
- zajišťování služeb kontaktního místa Czech POINT dle zákona o informačních systémech veřejné
- správy
- přijímání Žádostí o zprostředkování kontaktu dle zákona o evidenci obyvatel
- provádění evidenčních úkonů v kompetenci krajského dopravního úřadu v přenesené státní
- působnosti dle zákona o silniční dopravě (evidence vozidel taxislužby)
- zajišťování výkonu státní správy v přenesené působnosti při identifikaci fyzických a právnických
- osob
- zajišťování činností na úseku pokladních služeb
- podávání informací občanům na základě jejich dotazů a podnětů, poskytování informací v
různorodého charakteru, týkajících se především orgánů HMP a informací vztahujících se k platnosti
a obsahové návaznosti právních norem HMP,
- samostatné vedení informační základny a databáze informačního střediska
- prodej sbírek právních norem HMP, evidence, skladování a distribuce sbírek právních norem HMP
- organizační zabezpečování pomoci handicapovaným občanům při vyřizování jejich záležitostí na
- MHMP
- zajišťování sběru podnětů, připomínek a názorů občanů na činnost a aktivity HMP
- evidence stížností občanů
- zajišťování příjmu a zpracování žádostí občanů pro různé agendy odborů MHMP v případě
mimořádných situací a při významném zvýšení jejich objemu
**Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle - 4 zákona o úřednících**
- fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let; občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým
pobytem v České republice, který ovládá český jazyk; plná svéprávnost; bezúhonnost2
**Další předpoklad pro výkon práce**
- ověření způsobilosti úředníka na úseku vidimace a legalizace zkouškou podle zákona
č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu a o
změně některých zákonů (zákon o ověřování), ve znění pozdějších předpisů
**Požadované vzdělání**
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
**Další požadavky**
- znalost zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování
pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování), ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, a zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, vše
ve znění pozdějších předpisů
- znalost principů fungování veřejné správy a samosprávy, všeobecný přehled
- znalost práce na PC (MS Office, Internet)
**Osobnostní předpoklady**
- výborné komunikační dovednosti a vyjadřovací schopnosti
- sociální dovednosti, prozákaznický přístup,
- odolnost vůči stresu a schopnost zvládat zátěžové situace
**Výhodou**
- osvědčení o zkoušce podle - 14 odst. l písem. c) zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu
nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o
ověřování), ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném
přístupu k informacím, vše ve znění pozdějších předpisů
- zkušenosti s prací v systému Czech POINT
- praxe ve veřejné správě
- znalost jednoho světového jazyka (nejlépe AJ)
**Nabízíme**
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- systém cafeterie s možností čerpat benefity v oblasti zdraví, sportu, kultury, rekreace, vzdělávání
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/referentka Správních Agend a Informací: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka Správních Agend a Informací?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Magistrát hlavního města Prahy.