Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: VŠ magisterské
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Požadovaná dovednost:
- Práce s PCJazyky:
- Angličtina - Aktivní (výhodou)
- Francouzština - Aktivní (výhodou)
- Němčina - Aktivní (výhodou)Nabízená mzda: 33 280 - 35 770 Kč/měsíc
na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
(pracovní poměr na dobu neurčitou)
charakteristika vykonávané práce: zajišťování úkolů vyplývajících z přípravy, vyhlášení, administrace, realizace a vyúčtování dotací poskytnutých z rozpočtu Olomouckého kraje v oblasti sociální, zajišťování komunikace s žadateli o dotaci, administrace smluv a jejich zveřejňování a vyplácení finančních prostředků
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje
Požadavky:
dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání : ekonomika výhodou
znalosti oboru : zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích
zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou
praxe ve veřejné správě : výhodou
praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
Další požadované dovednosti:
uživatelská znalost PC (MS Office)
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 24. 3. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Martina Bernátová
telefon: , email:
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Mapa umístění pracoviště:
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Olomoucký kraj Lokalita: Olomouc Pracovní pozice: Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 33 280 - 35 770 Kč/měsíc Nabídka přidána: 10. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33 280 - 35 770 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.