Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí

Olomouc
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: VŠ magisterské
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC
  • Jazyky:
    - Angličtina - Aktivní (výhodou)
    - Francouzština - Aktivní (výhodou)
    - Němčina - Aktivní (výhodou)
  • Nabízená mzda: 33 280 - 35 770 Kč/měsíc

na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
(pracovní poměr na dobu neurčitou)
charakteristika vykonávané práce: zajišťování úkolů vyplývajících z přípravy, vyhlášení, administrace, realizace a vyúčtování dotací poskytnutých z rozpočtu Olomouckého kraje v oblasti sociální, zajišťování komunikace s žadateli o dotaci, administrace smluv a jejich zveřejňování a vyplácení finančních prostředků
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:
dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání : ekonomika výhodou
znalosti oboru : zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích
zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou
praxe ve veřejné správě : výhodou
praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou
jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou

Další požadované dovednosti:

uživatelská znalost PC (MS Office)
samostatnost
komunikativnost
smysl pro týmovou práci
schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 24. 3. 2025 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Martina Bernátová
telefon: , email:

Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.

Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve

Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Mapa umístění pracoviště:
  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Olomoucký kraj
    Lokalita: Olomouc
    Pracovní pozice: Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí
    Směnnost práce Jednosměnný provoz
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 33 280 - 35 770 Kč/měsíc
    Nabídka přidána: 10. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
- Olomouc - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Olomouc - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - odloučené pracoviště Olomouc
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
- Olomouc - Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace
Pracovník v sociálních službách
Olomouc - Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace
Pracovník/ce v sociálních službách-pečovatel/ka terénní
- Olomouc - Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace
Pracovník/pracovnice v sociálních službách - přímá obslužná péče
- Rokytnice - Domov Na zámečku Rokytnice, příspěvková organizace
Odborný stavební referent/referentka
Olomouc - Statutární město Olomouc
Pracovník v sociálních službách, mzda až 33.000 Kč
Přerov - Domov pro seniory Tovačov, příspěvková organizace
Kompletář mechanik 1 směna
Olomouc - 28 000 Kč - 34 000 Kč
Technik zkušební laboratoře
Olomouc - 28 000 Kč - 45 000 Kč
Prodavač/ka v Olomouci
Olomouc - 22 200 Kč - 24 000 Kč
Zkušený CNC obráběč 2 směny
Olomouc - 38 000 Kč - 47 000 Kč
Obsluha výrobní linky 40000 Kč
Olomouc - 35 000 Kč - 45 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 33 280 - 35 770 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/referentka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Olomoucký kraj ještě dnes.
0.6884