Referent/referentka Odboru vnitřní správy, oddělení podatelny – administrativní pracovník a metodik spisové služby
Tajemnice Městského úřadu Vizovice vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o úřednících ÚSC“) výběrové řízení na obsazení pozice referent/referentka Odboru vnitřní správy, oddělení podatelny – administrativní pracovník a metodik spisové služby.
Doba trvání pracovního poměru je stanovena na dobu neurčitou.
Místo výkonu práce město Vizovice.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Uchazeč musí splňovat předpoklady podle § 4 Zákona o úřednících ÚSC:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt
- dosáhl věku 18 let
- je způsobilý k právním úkonům
- ovládá český jazyk
- splňuje podmínku bezúhonnosti
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském či magisterském studijním programu
- řidičský průkaz skupiny B
- samostatnost, pečlivost a systematičnost, schopnost komunikace s širokou paletou uživatelů
- pokročilé dovednosti v programech kancelářského balíku MS Office a M365
Výhodou:
- znalost zákona č. 499/2004 Sb., a související právní legislativy pro výkon spisové a archivní služby vč. orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů, zákona č. 300/2008 Sb. o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
- praxe ve veřejné správě
- praxe v oblasti práce s informačním systém spisové služby
- velmi dobré komunikační schopnosti
- schopnost týmové práce
Klíčové pracovní činnosti:
- ověřování pravosti podpisu a shody opisu nebo kopie s listinou,
- metodické vedení spisové služby a podpora uživatelů spisové služby příprava a provedení skartačního řízení, koordinace skartačních prací, vedení skartace,
- koordinace archivačních prací, zabezpečování vlastního převzetí písemností do příslušného Státního oblastního archivu,
- zajištění odborné správy dokumentů zahrnující jejich řádný příjem, evidenci, rozdělování, oběh, vyřizování, vyhotovování, podepisování, odesílání, ukládání a vyřazování ve skartačním řízení, a to včetně kontroly těchto činností, v souladu se zákonem o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů,
- školení a ověřování znalostí uživatelů spisové služby
- konverze dokumentů dle zákona č. 300/2008 Sb. o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů
Přihláška musí obsahovat:
- a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
- b) datum a místo narození uchazeče,
- c) státní příslušnost uchazeče,
- d) místo trvalého pobytu uchazeče,
- e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
- f) datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno doložit:
- strukturovaný životopis
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii o nejvyšším dosaženém vzdělání
- jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání
Doklad o bezúhonnosti (výpis z Rejstříku trestů) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Uchazeč předloží doklady doklad o bezúhonnosti a doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Platové podmínky:
- dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 10 (minimální zaručený plat činí 33.280,-Kč)
- možnost přiznání osobního příplatku
- další benefity dle vnitřních předpisů zaměstnavatele (např. stravné, příspěvky ze sociálního fondu)
Lhůta pro podání přihlášky: 18.02.2025
Předpokládaný nástup: 01.03.2025 nebo dle dohody
Další informace: náplň činnosti je uvedena v platném organizačním řádu MěÚ Vizovice, bližší informace poskytne Bc. Adéla Juřicová, vedoucí oddělení podatelny, tel. + 113
Způsob podání přihlášky:
- poštou na adresu Městský úřad Vizovice, tajemnice MěÚ JUDr. Jana Fúsiková, LL.M., Masarykovo nám. 1007, 763 12 Vizovice nebo datovou zprávou do DS
- osobně na podatelnu MěÚ Vizovice, Masarykovo nám. 1007, dveře č. 144 (pouze v úřední hodiny podatelny)
Obálku označte – „Výběrové řízení – referent/referentka-metodik spisové služby – NEOTEVÍRAT“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů, nevybrat žádného uchazeče a vyhlásit nové výběrové řízení. O výsledku výběrového řízení budou všichni uchazeči písemně informováni, neúspěšným uchazečům budou vráceny osobní materiály. Zasláním přihlášky do výběrového řízení společně s požadovanými materiály dává uchazeč souhlas s využitím osobních údajů v nich obsažených pro účely do výběrového řízení.
Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání:
Ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „Obecné nařízení“)
1. Správce osobních údajů: město Vizovice, IČ: 002 84 653, Masarykovo nám 1007, 763 12 Vizovice
2. Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů: Mgr. Hana Johnová, e-mail: ************@*************; tel: + 148
3. Účelem zpracování osobních údajů je výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka zařazeného do městského úřadu ve smyslu Zákona o úřednících ÚSC.
4. Právním základem pro zpracování osobních údajů je skutečnost, že: - zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje – čl. 6 odst. 1 písm. c) Obecného nařízení, - zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů – čl. 6 odst. 1 písm. b) Obecného nařízení.
5. Kategorie osobních údajů tvoří: identifikační a adresní údaje – jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, adresa trvalého bydliště, státní příslušnost, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana a další nezbytné údaje dle požadavků na konkrétní pracovní místo (např. způsobilost k právním úkonům, odborná kvalifikace, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, znalost českého jazyka, řidičské oprávnění atd.), kontaktní údaje (telefon, e-mail).
6. Osobní údaje jsou u správce zpracovány pouze po nezbytnou dobu nutnou k plnění účelu zpracování uvedeným v bodu č. 3.
7. Osobní údaje nejsou správcem předávány jiným osobám.
8. Máte právo: - požadovat umožnění přístupu k Vašim osobním údajům, - požadovat opravu nepřesných osobních údajů (pokud se domníváte, že Vaše osobní údaje zpracované správcem jsou nepřesné), - požadovat omezení jejich zpracování, - požadovat výmaz osobních údajů bez zbytečného odkladu, - podat stížnost u dozorového orgánu,
9. Svá práva vůči osobním údajům uplatňujte cestou pověřence pro ochranu osobních údajů.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Bakalářské
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/referentka Odboru vnitřní správy, oddělení podatelny – administrativní pracovník a metodik spisové služby: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka Odboru vnitřní správy, oddělení podatelny – administrativní pracovník a metodik spisové služby?
Práce je nabízena v lokalitě Vizovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Vizovice.