REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - administrativa, personalistika Městského úřadu Nové Město nad Metují

Náchod, Nové Město nad Metují
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: Vyšší odborné
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Dovolená navíc
    - Jiné výhody (příspěvek na stravování, 3 dny zdravotního volna, kurzy angličtiny atd.)
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC (výborná znalost)
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
    - Jiné (zkušenost v oblasti administrativy, organizační schopnosti atd.)
  • Nabízená mzda: 24 100 - 34 370 Kč/měsíc

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč - 34.370 Kč + osobní ohodnocení.

Co bude náplní Vaší práce: administrativní zajištění výběrových řízení, realizace plánu vzdělávání zaměstnanců a kontrola jeho naplňování, administrativní zajištění hodnocení zaměstnanců, archivace personálních dokumentů, administrativní práce na Odboru správy úřadu, zástup personalistky v době nepřítomnosti, zástup organizačního pracovníka RM a ZM

Co od Vás zaměstnavatel očekává: zkušenost v oblasti administrativy; praxe v oblasti veřejné správy výhodou; vstřícnost k zaměstnancům i občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci a diskrétnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce.

Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.

Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.

Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/.

K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.

Termín podání přihlášek: do 4. 12. 2024.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 5. 12. 2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční 11. 12. 2024. Uchazeči budou o přesném čase ústního pohovoru informování e-mailem.

Bližší informace podá Mgr. Hana Ježdíková, personalistka, mobil: , e-mail: .

Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSÚ – Neotvírat“.

Mapa umístění pracoviště:
Detaily o pracovním místě:
Firma: Město Nové Město nad Metují
Lokalita: Nové Město nad Metují
Pracovní pozice: REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - administrativa, personalistika Městského úřadu Nové Město nad Metují
Směnnost práce Jednosměnný provoz
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 24 100 - 34 370 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - administrativa, personalistika Městského úřadu Nové Město nad Metují: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - administrativa, personalistika Městského úřadu Nové Město nad Metují?

Práce je nabízena v lokalitě Nové Město nad Metují.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 24 100 - 34 370 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Nové Město nad Metují.

0.1624