Referent/referentka Informací V Odboru Služeb
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY *MHMPXPPBW97E*
MHMPXPPBW97E
Č. j.**:MHMP 1751560/2024**
**OZNÁMENÍ O VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ**
**NA VOLNÉ PRACOVNÍ MÍSTO
**Magistrát hlavního města Prahy obsazuje pracovní místo zaměstnankyně/zaměstnance na dobu neurčitou
**referent/referentka informací**
v odboru služeb Magistrátu hlavního města Prahy
**Stručná náplň práce**
- zajišťování chodu recepce
- poskytování informací občanům v rámci Pražského kontaktního centra Magistrátu hl. m. Prahy
Prahy
- zajišťování služeb Zelené linky (infolinka) hl. města Prahy
- poskytování informací a standardních postupů občanům při řešení různých životních situací
- poskytování informativních brožurek, letáků, formulářů a veřejných dokumentů
- organizační zabezpečování pomoci handicapovaným občanům při vyřizování jejich záležitostí na
- úřadu
- informační podpora jednotlivých kampaní a projektů hl. města Prahy
- vedení informační základny a databáze informačního střediska
- spolupráce s administrátory webových prezentací hl. m. Prahy
- provádění dílčích administrativních prací a vytváření pravidelných statistických výstupů a
vyhodnocování informací
**Požadované vzdělání**
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
**Další požadavky**
- znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2 (dle SERR)
- uživatelská znalost práce s PC
- výborné komunikační schopnosti
- organizační schopnosti a samostatnost
- příjemné vystupování a proklientský přístup
**Výhodou** praxe na podobné pozici**
**Nabízíme**
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 8, struktura platu: základní plat
v 8. PT (20.130 Kč až 29.520 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do
výše 29.520 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
- pracovní poměr **na dobu neurčitou**:
- **odpolední provoz**:
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, možnost využití dětských skupin pro děti
- zaměstnanců
- systém cafeterie s možností čerpat benefity v oblasti zdraví, sportu, kultury, rekreace, vzdělávání
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- příspěvek na bydlení
Více informací o odměňování, pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na našich
kariérních stránkách.
**Do výběrového řízení uchazeč/ka podává přihlášku, ve které uvede**:označení výběrového řízení a název
obsazované pracovní pozice, jméno, příjmení, titul, místo trvalého pobytu (úplná adresa včetně PSČ),
ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech, dovednostech a
dosaženém vzdělání2.
**Přihlášku **do výběrové řízení** s životopisem v českém jazyce**3** **prosím zasílejte nejpozději
Do předmětu zprávy uveďte**:Volné místo
- referent/ka informací/SLU/VM41/24/S**
**Bližší informace k pracovní pozici: Bc. David Fietzek**, **MBA**, tel. +943
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/referentka Informací V Odboru Služeb: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka Informací V Odboru Služeb?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Magistrát hlavního města Prahy.