Referent OddĚlení Nákupu
**Náplň práce**:
- Každodenní komunikace se zákazníky - odběratelé / dodavatelé
- Příprava cenových kalkulací / nabídek
- Zpracování objednávek
- Úzká spolupráce s obchodníky
- Logistika - doprava, naskladnění / vyskladnění - jedná se o přebírání a odesílání balíků
- Operativní řešení úkolů, urgování dodávek
**Kvalifikační předpoklady**:
- Uživatelská znalost práce na PC
- Chuť se učit
- Vzdělání nebo praxe ve strojírenství, případně v jiných technických oborech výhodou
- Znalost obchodní agendy - faktury, zakázky, objednávky, poptávky
- Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
**Nabídka**:
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr v prosperující malé společnosti
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, penzijní / životní připojištění, po zapracování 1 den home office
- Místo výkonu práce: Praha-východ okolí Průhonice, Čestlice, Uhříněves
- Klouzavá pracovní doba začínající mezi 7.00 - 8.00 hod.
**Platové ohodnocení cca 40.000 - 45.000 Kč po zapracování, případně dohodou dle zkušeností, znalostí
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent OddĚlení Nákupu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent OddĚlení Nákupu?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PARTNER 4 JOB.