Referent Odbytu/zákaznická Péče
Informace
Pod palcem budete mít administraci a kontrolu přijatých objednávek.
Budete vytvářet cenové nabídky pro zákazníky.
Také budete přiúravovat materiály a podkladů pro export.
A budete pomáhat kolegyni Ivce s fakturací.
Co od vás očekáváme
SŠ vzdělání s maturitou - ideálně v oblasti administrativy či logistiky
Velmi dobrá uživatelská znalost MS Office - Word, Excel - další programy výhodou
Organizační a komunikační schopnosti - budete je využívat každý den
Angličtina - min. B2
Praxe v oblasti obchodu výhodou
Co vám nabízíme
Prémie za dobře odvedenou práci.
Flexibilní pracovní dobu.
Stravenkový paušál.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent Odbytu/zákaznická Péče: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent Odbytu/zákaznická Péče?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ACARA PRAHA,s.r.o..