Referent obchodního oddělení
• příprava nabídek pro české a zahraniční zákazníky (v angličtině)
• komunikace se zákazníky (tuzemské i zahraniční)
• koordinace svěřených zakázek mezi zákazníkem a námi (konstrukce, výroba, nákup)
• obchodní korespondence (e-maily denně, příprava kontraktů)
• vyřizování interní administrativy
• podílení se na úpravě www stránek a případná příprava podkladů pro katalogy
• účast na veletrzích a výstavách
Po zapracování: aktivní obchodní jednání se zákazníky (dohadování ceny a ostatních obchodních podmínek jako platební podmínky, termíny, záruky, atd.)
Nabídka: Základní mzda: 35 tisíc +bonusy dle kolektivní smlouvy a po zapracování bonusy z uzavřených smluv
Benefity:
• mobilní telefon
• příspěvek na stravování
• flexibilní začátek/konec pracovní doby
• notebook
• příspěvek na penzijní/životní připojištění
• 5 týdnů dovolené
• věrnostní odměny
Požadavky: • minimálně SŠ s praxí - technické nebo obchodní zaměření
• aktivní Angličtina na úrovni B2 (slovem i písmem - zejména věci technické a obchodní)
• 1 další světový jazyk (základy) výhodou
• umět se orientovat v technických výkresech
• znalost obchodního jednání
• výborné komunikační dovednosti
• reprezentativní vystupování
• řídit osobní automobil po Evropě (časté pracovní cesty i letecky po celém světě)
Poznámka: Nástup možný ihned.
Přidejte se k nám a staňte se součástí stabilní firmy s dlouholetou tradicí a mezinárodním dosahem. Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete
nám svůj životopis. Rádi vás poznáme!}
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent obchodního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent obchodního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Beroun.