Referent nákupu
•Odpovídá za výběr, složení a konečnou cenu objednávaného zboží a služeb.•Monitoruje trh, aktuální trendy a konkurenční aktivity.•Vyhledává a kontaktuje nové dodavatele a získává předběžné informace o kvalitě, ceně a dodacích možnostech.•Administrativní práce spojené se změnou ceny, výběrem jiného typu produktu, změnou dodavatele.Požadujeme:•Znalost anglické jazyka•Velmi dobrou znalost MS Office•Zodpovědnost, spolehlivost a týmového ducha.•Pozitivní přístup k práci.•Vstřícné a slušné vystupování.•ŘP sk. B.Nabízíme:•Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.•Rozvíjíme potenciál zaměstnanců prostřednictvím vzdělávacích kurzů.•Přispíváme na stravování, máme vlastní jídelnu.•Poskytujeme příspěvek na dopravu i bydlení.•Pořádáme nezapomenutelné zaměstnanecké akce.•Odměny za doporučení nového zaměstnance.•Odměny za pracovní / životní jubilea.•a mnoho dalších...Vzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent nákupu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent nákupu?
Práce je nabízena v lokalitě Otrokovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ZLIN AERO a.s..