Referent nákupu (m/ž)
Informace
Pro našeho klienta se sídlem v Českém Krumlově hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Referent/ka nákupu.
Referent nákupu (m/ž)
Náplň práce
• aktivní denní kontakt se zákazníky pro zajištění dodržení smluveného termínu
• administrativa fakturací a obchodních objednávek, řešení reklamací
• zadávání ceníků do systému
• práce v systému SAP
• reporty
• úzká spolupráce s dalšími odděleními (výroba, plánování, logistika)
Požadujeme
• min. SŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici
• znalost AJ min. B1
• proaktivní, pečlivá a asertivní osobnost
• znalost práce v Excel
Co nabízíme
• práce v moderním prostředí
• flexibilní pracovní doba s úvazkem 37,5, hodiny týdně
• 13. a 14. mzda
• 5 týdnů dovolené
• kafetérie
• příspěvek na dopravu, životní pojištění nebo penzijní připojištění
• vzdělávací kurzy a školení
• dotované stravování
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent nákupu (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent nákupu (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Český Krumlov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Trenkwalder a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Český Krumlov - Obchod a prodej