Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Referent matriky a osobních dokladů
Směnnost: Pružná pracovní doba
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina BNabízená mzda: 29 120 Kč/měsíc
Stručný popis pracovní pozice:
Vedení a správa komplexní matriční agendy dle platných právních předpisů (provádění zápisů matričních událostí a skutečností, vystavování matričních dokladů, vedení matričních knih a sbírek listin, provádění povinné výměny matričních dokumentů a údajů s úřady v zahraničí v souladu s platnými zákony a mezinárodními smlouvami, vyřizování žádostí o zápis matričních událostí do Zvláštní matriky Brno, vedení správních řízení v oblasti změny jména a příjmení, organizace a zajištění sňatkových obřadů); správa a aktualizace údajů v základních registrech veřejné správy; spolupráce na odstraňování nesouladů v základních registrech a příprava statistických hlášení; ověřování listin a podpisů, vydávání ověřených výstupů prostřednictvím Czech POINT; vyřizování korespondence související s vydáváním osobních dokladů.
Požadované vzdělání:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou, vysokoškolské vzdělání vítáno
Požadavky na uchazeče:
- orientace v zákonech vztahujících se k vykonávané agendě: zák. č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zák. č. 500/2004 Sb., správní řád, zák. č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, zák. č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech, zák. č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech
- praxe u územního samosprávného celku vítána
- výborné vyjadřovací schopnosti a znalost českého jazyka slovem i písmem
- časová flexibilita (zabezpečení sňatečných obřadů)
- úhledný a čitelný rukopis
- organizační a komunikační schopnosti
- přesnost, spolehlivost, psychická odolnost
Upozorňujeme: Na volné pracovní místo je vyhlášeno výběrové řízení, více na www.tesin.cz v sekci informace pro občany/volná pracovní místa.
Přihlášku s požadovanými náležitostmi a doklady je nutno doručit v uzavřené obálce označené v levém horním rohu nápisem "Výběrové řízení - referent matriky a osobních dokladů - NEOTEVÍRAT" do 02.04.2025 na adresu: Městský úřad Český Těšín, nám. ČSA 1/1, 737 01 Český Těšín, nebo přímo na podatelnu uvedeného úřadu do 02.04.2025, do 16:300 hod. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- dalších 5 dnů placeného volna nad rámec dovolené
- pružná pracovní doba
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek zaměstnavatele na rekreaci, zdravotní, kulturní a sportovní aktivity
- zajímavá práce u stabilního zaměstnavatele
Mapa umístění pracoviště:
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Město Český Těšín Lokalita: Český Těšín Pracovní pozice: Referent matriky a osobních dokladů Směnnost práce Pružná pracovní doba Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 29 120 Kč/měsíc Nabídka přidána: 17. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent matriky a osobních dokladů: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent matriky a osobních dokladů?
Práce je nabízena v lokalitě Český Těšín.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 29 120 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Český Těšín.