referent/ka v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení Sekce ÚP v Olomouci Finančního úřadu pro Olomoucký kraj
Na služebním místě budete vykonávat zejména následující činnosti:
- zajišťovat správu majetku organizace nebo majetku státu ve vymezené působnosti, jeho nabývání, uchování, prodeje nebo jiných forem dispozice
- zajišťovat odborné služební agendy
- vést agendu autoprovozu
- zajišťovat agendu výpravny, odesílané a přijaté pošty, zpracovávat písemností v prostředí databázového systému ADIS
- provádět tvorby podkladů pro zajištění vybavenosti sekce spotřebním a kancelářským materiálem
- vystavovat objednávky pro potřeby provozu a MTZ
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
- znalost MS Office, zejména Outlook, MS Word a MS Excel
- ochota učit se novým věcem, asertivní jednání, flexibilit
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou
Co Vám nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 20 130 Kč do 29 520 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- osobní příplatek od 2 952 Kč do 4 428 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Informace k aktuálně vypsanému výběrovému řízení naleznete zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz)
Podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení je přihláška (žádost), kterou naleznete spolu s oznámením o vyhlášení výběrového řízení na služební místo 310142 na webových stránkách FS ČR zde: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz).
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 24. října 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc,
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu *************@**********, nebo
- do datové schránky ID 25nnz67.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 310142 odborný referent v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení – Olomouc“.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSV
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení Sekce ÚP v Olomouci Finančního úřadu pro Olomoucký kraj: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení Sekce ÚP v Olomouci Finančního úřadu pro Olomoucký kraj?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.