Referent/ka v oddělení kancelář vrchní ředitelky sekce legislativy
O nás
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Náplň práce:
- koordinace a podpora vzájemných jednání sociálních partnerů na celostátní úrovni a v Radě hospodářské a sociální dohody o problematice spadající do působnosti vrchní ředitelky sekce legislativy;
- příprava a zpracovávání podkladů pro jednání v radě hospodářské a sociální dohody vzniklých činností odborových a zaměstnavatelských organizací;
- vypracovávání informací a stanovisek k návrhům orgánů veřejné správy, odborových organizací, zaměstnavatelských svazů, případně dalších právnických a fyzických osob;
- posuzování materiálů pro projednávání v Radě hospodářské a sociální dohody ČR a v jejich pracovních týmech pro potřeby vrchní ředitelky sekce legislativy;
- vypracovávání podkladů pro projednávání materiálů a právních předpisů v poradních orgánech ministra, pracovních komisích Legislativní rady vlády, Legislativní radě vlády, Radě hospodářské a sociální dohody, vládě a Parlamentu;
- poskytování metodické pomoci formou konzultací a stanovisek v rámci sociálního dialogu;
- tvorba návrhů řídících aktů v oblasti působnosti sekce legislativy a v oblasti sociálního dialogu.
Co od Vás očekáváme:
- státní občanství České republiky nebo jiné státní občanství s trvalým pobytem v České republice
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- český jazyk slovem i písmem na nejvyšší úrovni, výborná gramatika, výborné stylistické schopnosti
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové spolupráce
- dobré komunikační schopnosti
- rychlá orientace v problematice
- uživatelská znalost PC (MS Office Word, Powerpoint, Outlook, Excel)
- trestní bezúhonnost
- zdravotní způsobilost
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
- pracovní poměr na dobu určitou po dobu rodičovské dovolené zaměstnankyně se zkušební dobou 3 měsíce
- plný pracovní úvazek
- nástup od 1. 12. 2024 nebo dle dohody
- platové podmínky dle § 5 odst. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
- zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, fond kulturních a sociálních potřeb, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)
Benefity
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka v oddělení kancelář vrchní ředitelky sekce legislativy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka v oddělení kancelář vrchní ředitelky sekce legislativy?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 29.410 – 43.370 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Ministerstvo práce a sociálních věcí.