Referent/ka správy pohřebišť
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (5 týdnů dovolené)
- Jiné výhody (příspěvek na stravování, penzijní pojištění)Nabízená mzda: 24 100 - 34 370 Kč/měsíc
PP na dobu určitou 1 rok.
- vykonávání různorodých administrativních prací podle obvyklých postupů nebo rámcových instrukcí organizace
- vedení spisové evidence a příprava skartačního řízení podle příslušných předpisů, - vyhledávání a poskytování uložené spisové dokumentace podle stanovených postupů, - zajišťování skartačního řízení
- práce s databázovým systémem nebo tabulkovým procesorem včetně vytváření a doplňování datových a textových databank řízených uživatelským programem nebo systémem a vytváření tabulek, grafů apod.
- vedení a zpracování agendy úhrad za pronajatá hrobová zařízení, předpis plateb, evidence úhrad, sledování stavu plateb, neuhrazených poplatků a končících nájmů, výzvy nájemcům (telefonicky, emailem, poštou)
- vedení a zpracování agendy pohledávek z nájemních smluv, zasílání písemných upomínek a spolupráce s Advokátní kanceláří na vymáhání dlouhodobých pohledávek
- evidence, pořízení a aktualizace popisných dat hrobových míst (hrobů, hrobek, urnových míst) při pasportizaci hřbitovů ve správě organizace
- přímé jednání s klienty a zpracovávání jejich individuálních požadavků
- vyřizování telefonátů s požadavky klientů, emailová komunikace, poradenství
organizační zajištění hromadných vsypů dle potřeb organizace
- zástup v evidenci všech majetkových pohybů hrobových míst a hrobových zařízení, tj. - zprostředkování, koupě, přijímání a vydávání peněz veřejnosti, a to v rozsahu podle potřeb zaměstnavatele
- zajišťování pokladních služeb pro potřeby organizace včetně přijímání a vydávání peněz
- zpracování výkazů dle požadavku organizace (Vojenské hroby, ČSÚ, odpadové hospodářství atd.)
- kompletní administrace agendy BOZP (směrnice, kontroly, školení, pracovně-lékařské prohlídky)
- kompletní administrace agendy pravidelných revizních kontrol v plném rozsahu povinností organizace (elektrospotřebiče, hromosvody, pracovní stroje atd.)
- vedení agendy poskytování osobních ochranných pracovních prostředků zaměstnancům organizace, tvorba požadavků, aktualizace směrnic o jejich poskytování atd.
- provádění inventur, zpracovávání inventarizačních seznamů a ověřování souladu fyzického a účetního stavu majetku
- ostatní plnění zadaných úkolů na příkaz zaměstnavatele
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní pojištění
Mapa umístění pracoviště:
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka správy pohřebišť: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka správy pohřebišť?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 24 100 - 34 370 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace.