Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností

Olomouc
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: Vyšší odborné
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • Nabízená mzda: 24 100 - 34 370 Kč/měsíc

Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik

Požadavky:
-dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ
-obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou
-znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích
-zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou
-praxe ve veřejné správě výhodou
-praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
-jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou
-další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: referent správních činností oddělení správních činností na Odboru majetkovém, právním a správních činností Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 12. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Peter Garláthy
telefon: , email:
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10.
Termín nástupu: dle dohody, nejdříve 1. 1. 2025
Předpoklady:
-Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
-Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
-Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
-Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
-Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53Q5K9-0.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Mapa umístění pracoviště:
Detaily o pracovním místě:
Firma: Olomoucký kraj
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Směnnost práce Jednosměnný provoz
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 24 100 - 34 370 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 2. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Úklidový pracovník- ranní
Olomouc - Alfa street company s.r.o. | 8 800 Kč - 10 000 Kč
Pokojská na penzionu Dolní Morava + apartmán 2KK zdarma
Olomouc - RED POINT STYLE s.r.o. | 140 Kč - 170 Kč
Skvělá brigáda ve skladu, mzda až 170,50 Kč/h
Olomouc - INDEX NOSLUŠ s.r.o. | 155 Kč - 170 Kč
Obsluha kavárny + WELLNESS baru
Olomouc - GEMO SPORT a.s. | 130 Kč - 140 Kč
Expert péče v Olomouci (135 Kč/hod.)
Olomouc - Brilas Group s.r.o. | 135 Kč - 135 Kč
Zámečník - Bystrovany, nástupní bonus 20 000 Kč
Olomouc - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Ostraha prodejny Albert v Olomouci, 160,-Kč/h.
Olomouc - LPS GUARD s.r.o. | 160 Kč - 160 Kč
Počítání zboží - 140 - 200Kč/hod - možnost volby směn
Olomouc - DANTEM Česká republika a.s. | 140 Kč - 200 Kč
Technik elektroinstalací
Olomouc - 43 000 Kč - 46 000 Kč
Manipulant litovel 170 Kč/h
Olomouc - 28 000 Kč - 32 000 Kč
Směnový vedoucí
Olomouc - Nestlé Česko
Kurýr Bolt Food (Olomouc)
Olomouc - LKMV Services, s.r.o. | 200 Kč - 300 Kč
Pracovník úklidu
Olomouc - GEMO SPORT a.s. | 130 Kč - 140 Kč
Roznos reklamních letáků
Olomouc - Patrik Veselský | 1 500 Kč - 8 000 Kč
Obsluha stánku s trdelníky a kávou - až 150 Kč/hod!
Olomouc - 21 Consult Group s.r.o. | 120 Kč - 150 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 24 100 - 34 370 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Olomoucký kraj ještě dnes.
2.2800