💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Referent/ka personální administrativy (35 hodin/týden)

Cerhovice


O nás

Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Dlouhodobě patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.



Náplň práce:

  • zpracování personálních podkladů
  • příprava pracovněprávních dokumentů dle schválených požadavků a kontrola úplnosti smluvních podkladů při nástupu nových zaměstnanců
  • administrativní výpomoc v HR oblastech (například lékařské prohlídky, MultiSport karty, evidence při vyúčtování cestovních příkazů apod.)
  • pravidelná komunikace s kolegy z centrály
  • nábor nových zaměstnanců
  • práce s interními systémy


Co od Vás očekáváme:

  • min. SŠ s maturitou
  • pečlivost a spolehlivost
  • časová flexibilita (35 h/týden)
  • pokročilá znalost MS office (Excel, Word,…)
  • anglický anebo německý jazyk výhodou
  • znalost zákoníku práce
  • zkušenost se systémem SAP výhodou


Co Vám můžeme nabídnout:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
  • příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • letní, vánoční a jubilejní večeře
  • vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
  • program všestranné pomoci zaměstnancům ,,S námi můžeš počítat!“
  • zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
  • káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
  • balíček pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den


Benefity


  • Dovolená navíc
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění


Detaily o pracovním místě:
Firma: Lidl Česká republika s.r.o.
Lokalita: Cerhovice
Pracovní pozice: Referent/ka personální administrativy (35 hodin/týden)
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 25. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Skladový referent/ka
Hořovice - CYMEDICA, spol. s r.o.
Referent Nabídek
Roztoky - POHL cz, a.s.
Personalista - Administrativa
Příbram - Mgr. Veronika Rudolfová, Ph.D.
Metrolog / Metroložka
Sádek - Agor Tech spol. s r.o.
Provozní montér Roztoky u Prahy
Roztoky - Severočeské vodovody a kanalizace, a.s.
SLÉVÁRENSKÝ DĚLNÍK
Hořovice - HGS, a.s. | 30 000 Kč - 30 000 Kč
Kontrolor kvality elektro (1 směna)
Hořovice - Manpower | 38 000 Kč - 45 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Referent/ka personální administrativy (35 hodin/týden): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka personální administrativy (35 hodin/týden)?

Práce je nabízena v lokalitě Cerhovice.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Lidl Česká republika s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka personální administrativy (35 hodin/týden) ve městě Cerhovice? Pošlete svůj životopis firmě Lidl Česká republika s.r.o. ještě dnes.