Referent/ka Péče o Zákazníky - Dr.max Call
**Referent/ka péče o zákazníky - Dr.Max Call centrum Brno | Brno - centrála**:
**Jihomoravský kraj - Brno - centrála**
**Nabízíme**:
Společnost ČESKÁ LÉKÁRNA HOLDING - provozující největší český lékárenský řetězec Dr.MAX, přijme do kontaktního call centra nového kolegu / kolegyni, které baví komunikace se zákazníky po telefonu, mailu, možnost jim pomoc zařídit co potřebují.
Velkou výhodou je zkušenost na obdobné pozici v call centru nebo v zákaznickém servisu.
Jedná se o INFORMAČNÍ LINKU, ne aktivní prodej.
Co získáte právě u nás?
- zajímavou a zodpovědnou práci, která pomáhá našim klientům, pacientům
- zázemí stabilní společnosti s významným tržním podílem
- reprezentativní, moderní kanceláře v brněnském Titaniu
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, kurzy angličtiny, Multisport karta, sleva na produktyatd.)
- odpovídající finanční ohodnocení
- pracovní smlouvu na dobu NEURČITOU
- ...a v neposlední řadě skvělý tým lidí - kolegy i šéfovou
Váš den bude plný:
- zpracovávání objednávek internetového obchodu
- zpracovávání požadavků zákazníků
- komunikace s interními zákazníky, pobočkami
- práce s interním systémem, zodpovědnost za správnost vložených dat
**Co potřebujeme**:
- výborné komunikační schopnosti, příjemný hlasový projev
- přirozený zájem o zákazníka a jeho spokojenost, profesionální přístup
- dokážete rychle reagovat a najít řešení
- umíte zvládat stresové situace
- máte praxi v call centru nebo v zákaznickém servisu
- jste loajální a týmový hráč
- ovládáte práci na PC - Word a Excel s vyhledávání na internetu
**Benefity zaměstnavatele**:
ČESKÁ LÉKÁRNA HOLDING, a.s. poskytuje svým zaměstnancům 5 týdnů dovolené. Zaměstnanci naší společnosti dostávají stravenky v hodnotě 190 Kč (55% platí zaměstnavatel). Po 3 odpracovaných letech u společnosti vzniká zaměstnancům nárok na příspěvek na penzijní nebo životní připojištění. Naše společnost taky nabízí četné zvýhodněné nabídky 3. stran různého charakteru např. zvýhodněný tarif T-Mobile, zvýhodněná nabídka HP, zvýhodněné vedení účtu od KB a další. Dále např. příspěvek na kartu MultiSport, možnost účasti v benefitním systému Cafeterie Edenred, dárek k výročí u společnosti, dárek pro jubilanty (kulatiny).
Doplňující informace:
- Nástup ihned nebo dohodou
- Pozice je vhodná pouze pro kandidáty, kteří jsou flexibilní i pro směnný provoz po-pá 8:00 - 19:00. Pracovní doba je rozvržena na jeden týden 8 -16:30, druhý týden 10:30 - 19:00. Pracovní doba je 8h, nepočítá se do ni doba přestávky. Může být i 6h úvazek ale s flexibilitou k směnnému provozu
- Pohovor bude v 1.kole po telefonu, druhé kolo osobně přímo v Titaniu + praktická zkouška - znalost Word, Excel, hledání na internetu, formulace písemných odpovědí na nejčastější dotazy z práce CC...
Pokud Vás pozice zaujala, budeme rádi, když na náš inzerát odpovíte a zašlete nám svůj životopis.
**Silvia Stehlíková**- + 913Máte zájem o tuto pozici?
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka Péče o Zákazníky - Dr.max Call: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka Péče o Zákazníky - Dr.max Call?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Dr.Max.