referent/ka Oddělení výkonu daní II
Charakteristika činnosti:
- návrhy a provádění řízení a dalších postupů dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění platných předpisů, zejména výkon kontrolní a vyhledávací činnosti se zaměřením na daň z přidané hodnoty a daň silniční.
- analýza systémových oblastí při správě daní ve složitých případech s prvkem mezinárodního zdanění.
- vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí.
Požadujeme:
- vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
- základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
- analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Nabízíme:
- místo výkonu: Plzeň (pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu: Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7)
- platové zařazení: platová třída 10, popř. další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: 1.12.2024
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou)
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 9.10.2024 na e-mail: Hana.H*********@********** do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400423 (PP)
nebo na adresu:
VŘ 400423(PP)
Specializovaný finanční úřad
nábř. Kpt. Jaroše 1000/7
170 00 Praha 7
kontaktní osoba: Ing. Hana Hankovcová, telefon: 377 160 661.
Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9836763
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka Oddělení výkonu daní II: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka Oddělení výkonu daní II?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 32300-45000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.