referent/ka Oddělení výkonu daní II
Charakteristika činnosti:
- provádění řízení a dalších postupů dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, tj. zejména provádění vyměřovací činnosti, vyhledávací činnosti, místních šetření, postupů k odstranění pochybností a daňových kontrol,
- návrhy na provedení kontrolních postupů u spravovaných daňových subjektů, jednání s daňovými subjekty, popř. dalšími osobami zúčastněnými na správě daní,
- vyřizování žádostí od daňových subjektů i od ostatních orgánů státní správy včetně mezinárodní spolupráce při správě daní, vyhotovení stanovisek a rozhodnutí vydávaných při správě daní.
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání (upřednostňujeme vzdělání stanovené zákonem pro toto služební místo, tj. vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu),
- základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
- znalost účetnictví výhodou,
- analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
Nabízíme:
- místo výkonu: Brno,
- platové zařazení: platová třída 10, popř. další nárokové příplatky,
- předpokládaný den nástupu: duben 2025,
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou),
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou,
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,
- motivační ohodnocení,
- pružná pracovní doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,
- propracovaný vzdělávací program.
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 21.03.2025 na e-mail: Zdenka.S**********@********* do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400053 (PP) nebo na adresu:
VŘ 400053 (PP)
Specializovaný finanční úřad
nábř. Kpt. Jaroše 1000/7
170 00 Praha 7
kontaktní osoba: Ing. Zdeňka Štefániková, telefon: 545 561 443.
Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka Oddělení výkonu daní II: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka Oddělení výkonu daní II?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28300-41100 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.