Referent/ka oddělení právního a veřejných zakázek (právník/právníčka)
O nás
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Popis
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 3, Úřad městské části Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3 zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 16. 1. 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent/ka oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu (právník/právnička)
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 26 680,--Kč do 38 570,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 37 170,--Kč. Nástup dohodou.
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
Další požadavky
požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání (v oboru právo, právní věda)
požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána
požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
další dovednosti, schopnosti: práce na PC, analytické myšlení, výborné komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu.
Hlavní náplň práce
tvorba a revize návrhu smluv a jiných právních titulů, konzultace a právní podpora odborům ÚMČ v oblasti jejich činnosti, vedení právní agendy v samostatné působnosti, podílení se na tvorbě vnitřních předpisů, právní podpora agendy veřejných zakázek, případně zastupování MČ v řízeních před soudy a jinými orgány.
Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, občasná práce z domova.
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd),
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
f) datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii).
Zájemce předloží doklady v originále/ověřené kopii podle písm. b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Způsob podání
- prostřednictvím služeb České pošty (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- osobně do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo nám. 700/9, Praha 3 (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- e-mailem na adresu podatelny městské části (obdržíte automatické oznámení o doručení, v případě, že se tak nestane – není doručeno), do předmětu uveďte VŘ a název pracovní pozice,
- prostřednictvím datové schránky – eqkbt8g.
Nabídky zasílejte nejpozději do 6. 2. 2025. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd
Telefon kontakt uvedený v inzerci www.jenprace.cz
Mgr. Bc. Martina Trochová
tajemnice ÚMČ Praha 3
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Benefity
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka oddělení právního a veřejných zakázek (právník/právníčka): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka oddělení právního a veřejných zakázek (právník/právníčka)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Městská část Praha 3.