Referent/ka oddělení dotací a projektového řízení odboru finančního a plánovacího
Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk min. 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka
- ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Požadavky pro podání přihlášky:
- orientace v oblasti krajských, národních a evropských dotačních titulů
- zkušenost s přípravou a administrativním vedením projektů vítána
- orientace ve veřejné správě - zejména zákon o obcích, zákon o zadávání veřejných zakázek, stavební zákon
- schopnost koncepční a samostatné práce
- organizační schopnosti, časová flexibilita
- komunikační dovednosti, samostatnost
- ekonomické nebo stavební vzdělání výhodou
- orientace v projektových dokumentacích výhodou
- občanská a morální bezúhonnost
- výborná znalost práce na PC
- dobrý zdravotní stav
- řidičské oprávnění skupiny „B“ výhodou
Náležitosti přihlášky: (www.sumperk.cz)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
- informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( dále jen „GDPR“)
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravu ve výši 110 Kč za odpracovaný den
- příspěvek na penzijní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
- benefitní kartu na volnočasové aktivity ve 3 500,- Kč
- příspěvek na ošatné ve výši 3 500,- Kč
K přihlášce doložte:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Hlavní zaměření činnosti:
- administrativní příprava projektových a rozvojových záměrů města, zpracování žádostí o dotace, projektové vedení v průběhu realizace vč. vyúčtování
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nař. vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných složkách a správě, v platném znění. Nástup od 01.03.2025 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1, Šumperk, k rukám tajemnice Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 14.2.2025 Informace k pozici podá Ing. Jaroslava Kopová, vedoucí odboru finančního a plánovacího, náměstí Míru 1, Šumperk, tel. 583 388 403.
Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
Benefity
- Dovolená 5 týdnů - stravenky, 5 dnů indispoz. volna,
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka oddělení dotací a projektového řízení odboru finančního a plánovacího: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka oddělení dotací a projektového řízení odboru finančního a plánovacího?
Práce je nabízena v lokalitě Šumperk.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Šumperk.