Referent/ka odboru sociálních věcí na dobu neurčitou
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemnice Městského úřadu Vítkov vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
Výběrové řízení na obsazení funkce referent/ka odboru sociálních věcí na dobu neurčitou
Druh a charakteristika práce: - referent odboru sociálních věcí – pracovník orgánu sociálně-právní ochrany dětí. Vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě, a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte. Poskytování pomoci dětem vystaveným tělesnému nebo duševnímu násilí a dětem, na kterých byl spáchán trestný čin. Poskytování pomoci a poradenství rodinám s dětmi, účast na soudních jednáních, výkon veřejného opatrovníka dítěti.
Zařazení: úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.
Místo výkonu práce: Město Vítkov
Předpokládaný nástup: dle dohody, po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Požadované vzdělání:
V souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:
- samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení, komunikativnost, zodpovědnost
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- nutný řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách)
- výhodou – praxe v sociální oblasti, zvláštní odborná způsobilost podle vyhl. MV č. 512/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů
- výkon pracovní pohotovosti
- orientační znalost zákonů č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, č. 108/2006, o sociálních službách, č. 218/2003 Sb., o odpovědnosti mládeže za protiprávní činy a o soudnictví ve věcech mládeže ve znění pozdějších předpisů.
Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
k přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky
- telefonní kontakt a e-mail
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení:
11. platová třída, stupeň dle délky praxe (25280-37170,- Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, zvláštní příplatek v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příplatek za pohotovost v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, možnost přiznání osobního příplatku a odměny dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Od 01.01.2025 navýšení platového tarifu o 1.400,- Kč.
Zaměstnanecké benefity:
- stabilní zaměstnavatel
- pružná pracovní doba
- v souladu s Fondem zaměstnavatele:
- stravenky ve výši 120 korun;
- příspěvek 800 Kč měsíčně na penzijní, důchodové nebo životní pojištění;
- dary při pracovním výročí, dary při životním výročí
- jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání
- 3 dny indispozičního volna
- příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další.
Uzávěrka přihlášek: do 07.01.2025; přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ NA DOBU NEURČITOU, OSPOD – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.
Bližší informace:
Mgr. Hana Klapetková, tel.:, vedoucí odboru sociálních věcí.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Vyšší odborné
- Práce s PC
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Požadované jazyky
- Čeština (aktivní)
Benefity
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na volný čas
- Sick days
- Pružná pracovní doba
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka odboru sociálních věcí na dobu neurčitou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka odboru sociálních věcí na dobu neurčitou?
Práce je nabízena v lokalitě Vítkov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Vítkov.